Reply on: eripmav #111023:
ak je pravda ze v tom podjazde sa nedaju pri splneni normy (co je rozdiel oproti nedaju - lebo mam pocit ze ani Roznavska nesplna normy ☺ ) spravit troleje pre trolejbusovu trat, tak by si niekto (vsetci zodpovedni az po primatora) zasluzil trest smrti za trestuhodnu nedbalost, a v takej Cine by ho aj dostal ☠
Martin Fundárek
Trochu mi uniká zmysel trolejbusov Trenčianska-Bajkalská-Prievozská.
Plán obnovy vozidlového parku je samozrejme absolútne nedostatočný, ale kde má DPB vziať peniaze, keď Cílek nedá?
Vízie sú pekné, len bude mať DP dosť práce s ich naplnením. Z 10 bodov zákazníckeho programu je zatiaľ podľa môjho názoru 7 vo veľmi neuspokojivom stave.
Zníženie spotreby nafty a elektrickej energie - to nemusí nevyhnutne znamenať 40 km/h, skôr dobrú techniku jazdy, vyplývajúcu zo znalosti trate a vozidla.
Tarifná politika - jednoduchý sortiment CL - véééľmi dobrý cieľ. Súčasný systém lístkov typu 2 dospelí, dieťa, pes a dve blchy je neprehľadný, mätúci.