Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Puki #111026:
Za nezmysly 180, 151 a 901 nemôže 32-ka ani dlhodielčania. Ak sa jedná o vodičov, rýpte do 180, 901 a 151-ky. Ešte mi povedz na úkor akých častí sa zahusťuje inetrval 32-ky? Ktorej "sólo" linke sa zhoršil interval?
Reply on: tony antoniaci #111022:
Nie nám sa zdá, že zahusťovať intervaly na úkor iných MČ asi nie je v poriadku pri pretrvávaní nezmysloch ako 180, 901, 151 a pod.
Reply on: hoppusmark01 #111019:
To je pravda.
Reply on: eripmav #111023:
ak je pravda ze v tom podjazde sa nedaju pri splneni normy (co je rozdiel oproti nedaju - lebo mam pocit ze ani Roznavska nesplna normy ☺ ) spravit troleje pre trolejbusovu trat, tak by si niekto (vsetci zodpovedni az po primatora) zasluzil trest smrti za trestuhodnu nedbalost, a v takej Cine by ho aj dostal ☠
Reply on: Petto #111021:
myslis ze ten podjazd je nizsi ako zeleznicny most nad Roznavskou (kde su dost casto strhnute troleje nejakym nakladnym autom)? alebo ako podjazd pod Prazskou z Kramarov?
je sice mozne ze tam budu problemy ako na Trnavskej a Prazskej - teda strhavanie trolejov a tak, ale keby "SA CHCELO" vsetko ide...
a ten podjazd sa v krajnom pripade asi da prehlbit... vsak sme dost bohate mesto, naco mysliet dopredu? za par desiatok milionov pre spravnu firmu (Vahostav a tak...) sa da podjazd aj prehlbit o pol metra pri sucasnom drahom ($$$ pre vahostav) spevnovani zakladov bocnych nosnych murov... a tiez stlpy vymenit za vhodne na zaves vedenia... vsak ked mozes dva krat dohodit $$$ znamej firme, preco by si to robil len raz???
Reply on: stevo #110967:
Akým duševným pochodom si mohol prirovnať linku 32 s linkami typu 180 a 901? Máš pocit, že 32 je v špičke evidentne prázdna linka alebo si ju zamieňaš s 92-kou v Lamači?

Re #110966 eraser: O 10-minútovej 32-ke v rannej špičke sa uvažovalo už pred sputením trolejbusov na Dlhých dieloch.

Zdá sa niekomu, že pri masívnej výstavbe na Dlhých dieloch sa nemajú zahusťovať intervaly?

Už vidím tie kometáre...
Reply on: hoppusmark01 #111019:
Trolejbusova trat na DDnebude nikdy spojena podla mna s mestskou , v Mlynskej doline nie su na to stlpy,aj podjazd popod dialnicu je na to nizky .32 bola,je a aj vzdy bude autobusova ( obcas sa tam mihne " duobus " ? )
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 498.106 #110902:
Pekný referát.
Trochu mi uniká zmysel trolejbusov Trenčianska-Bajkalská-Prievozská.
Plán obnovy vozidlového parku je samozrejme absolútne nedostatočný, ale kde má DPB vziať peniaze, keď Cílek nedá?
Vízie sú pekné, len bude mať DP dosť práce s ich naplnením. Z 10 bodov zákazníckeho programu je zatiaľ podľa môjho názoru 7 vo veľmi neuspokojivom stave.
Zníženie spotreby nafty a elektrickej energie - to nemusí nevyhnutne znamenať 40 km/h, skôr dobrú techniku jazdy, vyplývajúcu zo znalosti trate a vozidla.
Tarifná politika - jednoduchý sortiment CL - véééľmi dobrý cieľ. Súčasný systém lístkov typu 2 dospelí, dieťa, pes a dve blchy je neprehľadný, mätúci.
Reply on: 810zssk #111014:
Chyba nie je v dlzke liniek, ale v tom, ze nie su BUS-pruhy. Ak nie je BUS pruh a je zapcha, tak bude meskat aj kratka linka..
Reply on: mattina #111009:
Preco by nemal vodic v zacviku taky den robit? Vodic v zacviku je vodic ktory uz ma vsetky potrebne papiere, ale ma instruktora ktory mu pripadne vysvetli specifika vozu / linky a dalsie prakticke veci.. Navyse, casto sa striedaju..
Reply on: luky133 #111005:
Druha vetva na DD je blbost na ntu..
Reply on: eripmav #111002:
Ak taky pripad nastane, treba to nahlasit na DPB, oni to zistia.
Reply on: eripmav #111000:
Myslim si ze 205 je teraz lepsia (obsluha dalsich oblasti)..
Reply on: hoppusmark01 #110990:
Prosim? Dalsie linky cez pol mesta aby sme mali MHD este nepravidelnejsiu?
Reply on: NN #110987:
To ako myslis vazne ze zrusit 78 do Petrzalky? Skor naopak, zisla by sa nejaka linka (195?) ktora by jazdila Farskeho - Safko a spat.
Reply on: mattina #111009:
nieste nahodou duncova mama ❓
Reply on: mattina #111009:
A možno vtedy ani nejazdil vodič v zácviku, ale zácvikar aj to sa stáva že sa vymieňajú.
Reply on: mattina #111009:

1) Neviem, ako ste sa prebojovali registráciou, keď svoju sťažnosť píšete sem, na stránky nezávislého združenia.
2) Sťažujte sa(v DPB) s príslušným lekárskym potvrdením. Osobne si myslím, že klamete. Vodič v zácviku už druhý deň nemusí byť vodičom v zácviku a už v okamihu, kedy sa stáva vodičom v zácviku, je plnohodnotným vodičom autobusu. Máte vôbec predstavu, čo znamená výraz "Vodič v zácviku"?
Vysvetlí mi niekto, prečo počas osláv na hrade Devín, kedy je najvačší pohyb turistov v Devíne, nechajú vykonávať službu VODIČA V ZÁCVIKU???????
Je to totálna NEPROFESIONALITA výpravne autobusov, nakoľko
jeho neskúsenosťou sa poranilo niekoľko cestujúcich, medzi nimi aj ja. Pri pohľade na dieťa, ktoré spadlo zo sedačky, moje zranenie je iba banalitou.
☠ ☠ ☠ ☠
Reply on: eraser #111006:
Nebolo by lepšie zrušiť 94 a ako náhradu 59 z Holíčskej cez Vazovovu (ako 94) do Rače?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.