Reply on: 810zssk #110972:
Moj osobny nazor je ze L66 zostane povodna cez Bajkalsku. Bola tam naozaj vytazena teraz cez ruzovu dolinu chodi viac menej prazdna, vsetci co idu smer Bajkalska radsej vystupia na zastavke Tokajicka a prejdu Sabinovskou ku Kauflandu. Cize jednoznacne cez Bajkalsku. Pri nedostatku vozov by sa mohlo v buducnosti mohlo nukat riesenie L66 zlucit z L74. Pri tejto variante by sa musela dat do poriadku cesta na ulici Domove role (vzadu za UNS) aby sa mohla napojit pri PD Prievoz na Slovnaftsku cestu. Cize trasa HL.ST-Sancova-Bajkalska-Drienova-Tomasikova-Kastielska-Parkova-Domove role-Slovnaftska-Vlcie Hrdlo.
Neviem nakolko by to riesenie bolo realne. Nastal by vlastne subeh s L78 to by sa mohlo vyriesit otocenim L78 (cim by doslo k uspore klbovych vozov. Trasa Dolne Hony-Drienova-Zahradnicka-Krizna-Trnavske myto-Trnavska-Bajkalska-Drienova -Dolne Hony. Pripadne este L78 potiahnut smerom na Dolne hony cez Mildu-Slovanet a potom hore na Drienovu.
Ktovie mozno v buducnosti
eripmav
je sice mozne ze tam budu problemy ako na Trnavskej a Prazskej - teda strhavanie trolejov a tak, ale keby "SA CHCELO" vsetko ide...
a ten podjazd sa v krajnom pripade asi da prehlbit... vsak sme dost bohate mesto, naco mysliet dopredu? za par desiatok milionov pre spravnu firmu (Vahostav a tak...) sa da podjazd aj prehlbit o pol metra pri sucasnom drahom ($$$ pre vahostav) spevnovani zakladov bocnych nosnych murov... a tiez stlpy vymenit za vhodne na zaves vedenia... vsak ked mozes dva krat dohodit $$$ znamej firme, preco by si to robil len raz???