Reply on: Papyr #52295:
fajn...Karosy poznam, Praha a mesiace v nej stravene myslim staci.
Nejedna sa o karosu !
Ide mi o to, aby sa kupili NIZKOPODLAZNE vozy, co je vlastne linia celej diskusie. Jedine z tohto dovodu karosy 9xx skrtam, lebo za cenu sa to napriek tomu, ze som uviedol, ze je to sedmickova rada s novym xichtom a zadkom a novym motorom (proste stara koncepcia). Tie busy su dobre. Nie vyborne, vynikajuce, proste dobre.
Citybusy sa mi az tak nepozdavaju, myslim, ze by to bola macka vo vreci, ale kto vie...
Ostrava kedysi kupila par Fordov... Mozno bude z coho v tendri vyberat.
Vazne a vazne sa mi jednalo o to, aby to bolo NIZKOPODLAZNE.
Vladimír
A ako Ti už bolo povedané, nič nebránilo SlovBusu sa minulý rok do veľkej prešovskej súťaže prihlásiť. Ak sa nemal s čím, tak to mi je ľúto.
Čo sa týka Karosy, na našom trhu momentálne predstavuje zástupcu najideálnejšieho pomeru medzi cenou a získanou hodnotou. Myslím, že každý slovenský dopravca, ktorý si za uplynulých osem rokov kúpil Karosu učinil lepšie ako Bratislava, ktorá Karosu nechce a teda si nekúpila nič.
Bratislava živí zvyšok Slovenska. A samozrejme len poctivými rukami čistokrvných Bratislavčanov s pravovernou líniou v rodokmeni až do tretej generácie. Ach, ja opovážlivec, sypem si popol na hlavu. Myslím, že všetky slovenské mestá, ktoré už majú viac nízkopodlažných autobusov ako Bratislava, by sa mali bezodkladne zriecť a poslať do "metropoly".