Miléé a ďakujeme, že sa páčilo... Stretol a rozprával som sa tam s chalanmi zo Žiliny, tak preto som zisťoval ktorí to boli... A v sorke sa voziť? To už radšej solaris, alebo capacity...
ja s dvoma kamaratmi , bolo to tam super. Už nám ten DOD chýbal, keďže v Žiline sa už druhý rok nekoná. Fascinoval nás aj počet vystavených vozidiel a medzi nimi aj Ikarus 280.10. Mali sme aj možnosť odviesť sa v kĺbovom autobuse SOR NB 18, z ktorého konečný pocit bol tak známku 3, kvôli rachotiacemu a praskajúcemu interiéru. Tiež sme po dlhom čase zažili rýchlu a dynamickú jazdu na trolejbuse ?
„Rozhodujúcim kritériom bola cena. V prípade, že ponuku predložil len jeden uchádzač a cena by bola nepriaznivá oproti nám známym už ukončeným súťažiam, tak s víťazom sa dohoda neuzatvorí. Napríklad cena krátkeho trolejbusu je rádovo o niekoľko desaťtisíc eur nižšia ako zverejnená cena v súťaži v Banskej Bystrici,“ zdôraznil riaditeľ žilinského dopravného podniku Ján Barienčík.
On sa pri tých podmienkach prihlásil ešte aj niekto iný?
To mam chápať tak že v priebehu 4 rokov pride tých 10 SORov, ktoré nahradia už v tom čase 10 jazdiacích SORov? Zato taká Taká 244 keby ju nevyradili, by prežila všetky SORy. ?
Zvyšných 10 môže/nemusí prísť v priebehu štyroch rokov.
Re #20718: Je tam od 16:03. Posledné dni premávajú na tejto týždňovke L4 najmä trojkárske vozidlá. Čo je s 206 (príp. aj 243, nevidieť ani 21, 89,...)?
Mimochodom, dnes v premávke aj 244 a 246.
Ten by som za vyradený nepovažoval, veľa komponentov z neho bolo použitých pri stavbe 6617/II. Údajne aj rám predného článku je pôvodný.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka