Za výrobný program Novoplanu, ako mestského, tak prímestského získal výrobca v roku 1996 ocenenie za zavádzanie priemyselného dizajnu v praxi a efektívne úsilie manažmentu podniku od vlády SR. Plány počítali s výrobou 300 kusov autobusov ročne, no dopravcovia o tento autobus veľký záujem neprejavili.
| Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Novoplan C 12 | 5401 | 1999 | 1999 | 2014 | 1 |
| 2. | Novoplan C 12A | 5501 – 5502 | 1999 – 2000 | 2000 | 2013 – 2014 | 2 |
| Spolu | 1999 – 2000 | 3 | ||||
| Dĺžka | 11585 mm |
|---|---|
| Šírka | 2500 mm |
| Výška | 3160 mm |
| Výška podlahy | 770 mm |
| Rázvor | 5570 mm |
| Počet dverí | 3 |
| Počet miest na sedenie | 30 + 1 |
| Počet miest na státie | 66 |
| Celkový počet miest | 97 + 1 |
| Pohotovostná hmotnosť | 10090 kg |
| Celková hmotnosť | 17800 kg |
| Motor | LIAZ M 1.2 C ML 636 E |
|---|---|
| Výkon motora | 175 kW / 2000 rpm |
| Objem motora | 11946 cm3 |
| Krútiaci moment motora | 1 050 Nm |
| Maximálna rýchlosť | 83 km/h |
| Prevodovka | Csepel ZF - S6, 6-stupňová, manuálna (1. séria)
VOITH 863.3, 3 - stupňová (2. séria) |
| Riadenie | AXL Semily HR 450 - 6 |
| Nápravy | predná: LIAZ, s nezávislým zavesením kolies, lichobežníková konštrukcia s rovnobežnými ramenami s rôznou dĺžkou
zadná: PPS Detva 11N - 1, jednostupňová, hypoidná, s diferenciálom Rockwel 153E, lokálne nastaviteľná |
| Pneumatiky | 275/70 R 22,5 |