imhd.sk
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Nočná doprava
MHD na stanice
MHD na letisko
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Študentské linky
Povinný nástup 1. dverami
Zastávky na znamenie
Sťažnosti
Straty a nálezy
Kontakty na dopravcov
Detská železnica
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Rozvojové plány
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Polojasno
2 °C
sk
English
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
Alstom
›
Alstom Citadis
›
Alstom Citadis X02
› Alstom Citadis 502
Minimálny horizontálny aj vertikálny rozdiel medzi nástupnou hranou nástupišťa a električky
Podlaha električky sa nachádza takmer v rovnakej úrovni ako nástupište
Len niekoľkocentimetrová medzera medzi električkou a nástupišťom
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Oplotená trať pri novom developmente
Záverečný úsek zelenej linky vedie po estakáde pri nových štvrtiach
Vystupujúca dlažba za priechodom pre chodcov signalizuje priestor, kam chodci nemajú vstupovať
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Kabína vodiča električky Citadis 502
Záväzky dopravcu a povinnosti cestujúcich
Pôvodná konečná zelenej linky s električkami dvoch sérií
Väčšina prvého úseku zelenej linky kopíruje pôvodnú železnicu Harcourt Street Railway Line, ktorá bola zrušená v roku 1958
Prvé depo električiek zelenej linky s Citadismi 502 (z nich časť bola pôvodne kratšieho typu 402)
Prvý úsek zelenej linky, otvorený v roku 2004, končil v Sandyforde
Všetkých 26 električiek Citadis 402 bolo v roku 2019 predĺžených zo 43 na 55 metrov, čím sa z nich stal typ 502
Časť severného predĺženia zelenej linky zrealizovaného v rokoch 2014 - 2017 vedie po uliciach
Citadis vchádza do zastávky v priestore bývalej železničnej trate
Severné predĺženie zelenej linky bolo sprevádzkované v roku 2017
Severná časť zelenej linky vedie v miestach bývalej železnice Midland Great Western Railway
Pracovisko vodiča v električke Citadis 502 (pôvodne 402)
Konečná električiek v Broombridge s predĺženými Citadismi
Citadis v centre Dublinu
Dublin s podobným počtom obyvateľov ako Bratislava prevádzkuje aj 55-metrové električky Citadis 502, z nich 26 vrátane tej ne fotografii bolo predĺžených zo 43 metrov (pôvodne typ Citadis 402)
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie