Obnovenie premávky električkovej dopravy na Komenského ulici (od 21.12.2017)

Od štvrtka budú znova premávať električky po Komenského ulici

Od štvrtka 21. decembra 2017 bude obnovená električková doprava na Komenského ulici. Naďalej pokračujú rekonštrukčné práce v rámci projektu MET v úseku Amfiteáter – Terasa – Spoločenský pavilón.

Električkové linky budú premávať po trasách:

  • linka 2 - Havlíčkova - Nám. Maratónu mieru - Hlavná pošta - Nám. osloboditeľov - Staničné nám. a späť,
  • linka 3Staničné nám. - Nám. osloboditeľov - Ryba - VSS, križovatka - Nad jazerom, Važecká a späť,
  • linka 4Havlíčkova - Nám. Marat. mieru - Hlavná pošta - Nám. osloboditeľov - Ryba – Barca, Socha Jána Pavla II. a späť,
  • linka 6Nad jazerom, Važecká - Železníky - SOŠ automobilová - Nám. osloboditeľov - Staničné námestie a späť,
  • linka 7 - Botanická záhrada - Hlavná pošta - Nám. osloboditeľov - Ryba – Nad jazerom, Važecká a späť,
  • linka 9nepremáva, je nahradená linkami 6 a X6,
  • linky R1 R2 R5 R8 - premávajú bez zmien,
  • linka R3Havlíčkova - Nám. Maratónu mieru - Hlavná pošta - SOŠ automobilová - Vstupný areál U. S. Steel a späť,
  • linka R4Botanická záhrada - Hlavná pošta - SOŠ automobilová - OC Optima - Vstupný areál U. S. Steel a späť,
  • linka R6DPMK - Spoločenský pavilón - OC Optima - Vstupný areál U. S. Steel a späť.

Prevádzka náhradnej autobusovej linky X2 bude ukončená.

Spojenie severnej časti mesta s U. S. Steelom na všetky pracovné zmeny zabezpečí obnovená električková linka R3.

Upozorňujeme, že dočasné zastavovanie spojov električkových liniek 7 a R4 na zastávke Radnica Starého mesta na Ulici Československej armády bude zrušené, električky týchto liniek budú zastavovať iba na stanovištiach rovnomennej zastávky na Kuzmányho ulici.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: afeno #7:
Asi kvôli amfiteátru, kde stále prebieha výluka.
Reakcia na: afeno #7:
Lebo nie je "výluková"? ?
Reakcia na: afeno #7:
To, že 14-tka chodí až do centra, mnoho ľudí privítalo (a zdá sa mi, že sa aj viac využíva).
Ale jej obchádzka z Loky cez amfik je naozaj zbytočná.
Detto ponechanie zachádzky 19-tky k botanickej záhrade.
Vidím 4 jasné chyby:

1.
Ponechanie 6-tky v doterajšej trase.
Správne malo byť 6 Stanica - DPMK a 9 DPMK - Jazero.

2.
Minimálny rozsah premávky R6.
Správne malo byť minimálne po 1 spoji na 6.00 a 7.00 a po 14.00 a po 14.36.

3.
Linka č. 4 v sedle strašne husto (15´) a v okrajovom režime nič.
Správne bolo v okrajovom režime skresať všetky linky na 30´, ale aby premávali všetky (2, 3, 4, 6, 7 a 9).

4.
Cez školské dni v špičkách nie je nadväznosť linky č. 6 na x6 a naopak (5´ vs. 12´ resp. 6´ vs. 15´).
Správne tam mala byť x6 zredukovaná na 6´ ráno a 7-8´ popoludní.

Taký mám z toho dojem, že mesto ani DPMK cestujúcich MHD nepotrebujú a preto im s chuťou jej používanie sťažujú...
Trochu nechápem prečo linka 14 ostáva vo "výlukovej" trase...
Ja nechapem L4 smiesny interval a skory koniec to potom z Havličkovej akože ostane L2 vecer s 20 minutovym intervalom? A este inak po prazdninach sa opat vratia tie 12 minutove intervaly v popoludnajsej spicke na električky? Teraz predpokladam su to len prazdninove intervaly. Dalsia vec L14 ostava na takej trase ako je? A L19 takisto predpokladam.
Reakcia na: veteran #2:
Zabudol asi na 9, ktora ma interval ako 2 a 4 dokopy.

9 netreba. Ved alejovu az po sud obsluhuje 6tka a potom je tam 7. Jedina zastavka ktora je "daleko" je havlickova. Ale tak jeden prestup hadam jazercania zvladnu
Reakcia na: Rudyke902 #3:
Veď stačí prestúpiť medzi L2/L4 a L7 na Kuzmányho. Skôr sa mi zdá nevhodné zrušenie zastavovania liniek 7 a R4 na Radnici st. mesta - Čsl. armády.
... a ja som sa už tešil, že to ostane natrvalo? ...
Hm neviem prečo sa neobnovila L9 ked už je komenského prejazdna, cez kuzmániho,, hm to je lepšie cestovat stále 2x prestupom napr . z jazera na komenského? fakt zbytočne vyhodené peniaze na tie reko trate , MET. MEU , nove električky, ked aj tak dost "oklieštenu" ED nevie DPMK "zatraktivniť" a využit ich kapacitu, pre cestujucich.... a to možnosti ako skombinovať hoc aj skrátené trasy alebo upravene linky a nasadit tam "vhodne" vozy typu VARIO PLUS tak aby nevozili niekde vzduch a inde sa 2x prestupuje,, "logistika" tomu celemu chýba....
Reakcia na: Isidor #1:
Šotoušom šlo odstreliť dekel, keď sa hovorilo o možnosti ponechania štvorky len po stanicu, že to znamená postupný koniec trate do Barce atď.

A hľa, tu je to vyšperkované takmer do dokonalosti. Cez keď to bude voziť vzduch každých 15 minút a posledný regulérny spoj z Barce odíde o 20:35. Prvý víkendový spoj od sochy o 7:55 je tiež parádna chuťovka.

Preklad 2+4 na Komenského: špička 6 min., sedlo: 7,5 min., okrajový režim 10 min. (aj to len keď chodí 4ka): Na toto sa preinvestovali milióny ❓
L4 večer skrátená do 21:00, nočáky do Barce ani okolia žiadne, ešte zrušiť tú L12 a budú mať pán primátor vo svojej haciende konečne kľud