Zmena trasy linky 34 (od 10.7.2017)

Trasa linky číslo 34 sa predlžuje k OC Optima


Ilustračné foto © Dispecer


Od pondelka 10. júla 2017 sa mení trasa linky 34  - dochádza k jej predĺženiu k OC Optima.

Linka 34 bude premávať v trase KVP, kláštor - Húskova - DP mesta Košice -  Alejová, gymnázium - Blšák - OC Optima, dolný vstup. V opačnom smere bude premávať v trase OC Optima, dolný vstup - OC Optima (zastávka linky 52 v smere do centra) - Blšák - Alejová, gymnázium - DP mesta Košice - KVP, kláštor. V oboch smeroch už cez zastávku Hala Cassosport nebude premávať.

Dochádza k zmene cestovného poriadku linky 34 a z dôvodu koordinácie medzi linkami 34 a 54 sa mení aj cestovný poriadok linky 54.

 


7.7.2017
-Iv-

Komentáre

Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

tedom-cng17.7.2017 23:18 #25 Re:
Reakcia na #15 od niker:
Obsluha Haly Cassosport by sa dala urobiť "zapichnutím" označníkov zastávky na tej bezmennej ceste medzi Optimou a Pri prachárni, to by nebol zlý nápad. Ale ísť autobusom v pripájaco-odbočovacom pruhu tak, ako to navrhuješ ty, podľa mňa je niečim nepríjemným pre vodiča. A pre vodiča autobusu alebo náklaďáku obzvlášť.

Dôvodom je to, že autá od Jazera si pri vchádzaní do tohto pruhu vynucujú prednosť kvôli tomu, lebo keď tam prichádzajú, vidia značku Hlavná cesta. Lenže tá značka tam nemá čo robiť, lebo autá od Jazera prichádzajú vo svojich dvoch pruhoch a autá od Cassovie/Merkury Marketu atď. prichádzajú vo svojom vlastnom pruhu, čiže tam nedochádza ku kríženiu dráh vozidiel. Preto sa to (podľa mňa) má riešiť pravidlami o jazde v jazdných pruhoch (kto mení pruh, dáva prednosť), ktoré sú v zákone a teda by sa ušetrili peniaze za dve značky. Lenže na Slovensku asi treba robiť značenie d e b i l n e. Kto vie prečo...

A o zákaze vjazdu, parametroch oblúkov, obrubníkoch a pod. už stihli napísať ostatní.
mi.v13.7.2017 11:57 #24 Re:
Reakcia na #22 od 381+383:
dobré argumenty, vďaka

@niker: podľa mňa nie je dobrý nápad nevyhnutne viazať L34 na kapacitne menšie vozidlá
niker13.7.2017 8:32 #23 Re:
Reakcia na #22 od 381+383:
Podľa mňa sa to skúšalo s autobusom SOR NB12. Možno SOR BN9,5 by sa tam vošiel. Je predsa o 2,5m kratší. A kapacitne myslím postačuje, však aj tento typ autobusu zvykne chodiť na 34.
381+38313.7.2017 7:47 #22 Re:
Reakcia na #15 od niker:
niker.

Predtým, než niečo navrhneš a zároveň iné nazveš nezmyselným, skús si veci overiť...

Tvojou navrhovanou trasou autobus neprejde, nie kvôli značke na vstupe, ale kvôli parametrom oblúkov v hornej časti, pri vstupe do parkoviska. Autobus by tam musel precúvavať, aby sa dostal dnu. Bolo odskúšané. Ak by šlo len o obrubníky, úpravu by OC vykonalo. Ale ide o stavebnú úpravu celého vstupu, aby autobus bezpečne vošiel z komunikácie od privádzača a zároveň neobmedzoval pri manipulácii iných účastníkov.

pm74:

Nestačilo by. Nemá tam kde odstaviť, pretože tam jazdí a prestávkuje 10 a zároveň autobusy SAD. Hlavný vchod nevydrží žiadnu linku naviac, iba ak prejazdujúcu. A navrhnúť 34 ako okružnú nie je vhodné, vzhľadom na koordináciu 34 s 54.
Dispecer12.7.2017 23:04 #21 Re:
Reakcia na #19 od pm74:
Obávam sa, že tam by sa nevošiel...
mi.v12.7.2017 22:47 #20 Re:
Reakcia na #14 od 5801:
Veľmi pekne ďakujem. Áno myslel som presne túto trasu a na fotke ten úsek, ktorý mieri najprv doľava hore a potom doprava hore. To je tá cesta pre zásobovanie, ktorá má podľa mňa problém s parametrami pre bežnú dopravu. Išiel som ňou autom mnoho krát a podľa mňa je rozdiel očividný. Ako píše S499, aj ja si myslím, že dodatková tauľka na vjazde z obchvatu by to spravila.

Navyše, pred Vianocami je obsluha tej zastávky v zadnej časti Optimy problematická, lebo na výjazd z upchatého parkoviska na Moldavskú sa vtedy čaká koľko? Približne 15 minút? Kolóny áut siahajú až za úroveň tej zadnej zastávky.
pm7412.7.2017 22:36 #19 Re:
Myslel som ten kde sa otáča desiatka.
pm7412.7.2017 22:35  +1#18 Re:
Úplne by stačilo, aspoň podla mňa ak by išla od Cassosportu priamo iba k prvému vchodu.
S499.102312.7.2017 21:25 #17 Re:
Reakcia na #16 od afeno:
Nestačilo by pridať dodatkovú tabuľku "Neplatí pre MHD"?
afeno12.7.2017 20:57 #16 Re:
Reakcia na #15 od niker:
Žeby preto?

Z tohto príspevku boli administrátorom vymazané materiály.
niker12.7.2017 20:00 #15 Re:
Bol by som zvedavý, kto v DPMK navrhuje takéto nezmyselné trasy. Tá moja je omnoho rozumnejšia
580112.7.2017 17:18 #14 Re:
Reakcia na #13 od mi.v:
Zmena trasy je podľa prevádzkovateľa upravená takto.

mi.v12.7.2017 16:32 #13 Re:
Reakcia na #10 od 5801:
"Poza optimu" myslíte pri dvoroch pre zásobovanie? Podľa mňa tá cesta nie je vhodná pre autobusové linky, ani tak nebola projektovaná. Oproti konvenčnej komunikácii pre mestskú dopravu je táto cesta pre zásobovanie znateľne užšia, má viac zákrut a zákruty majú menši polomer. To už skôr by som súhlasil s komentárom #12.
niker12.7.2017 9:09  +1#12 Re:
Nechápem, prečo nemôže 34 v smere do Optimy zastaviť na pôvodnej zastávke Hala Cassosport a ďalej pokračovať rovno k 4-prúdovej ceste medzi Jazerom a KVP, tam zabočiť doprava a po niekoľkých metroch znovu doprava k spodnému vjazdu do optimy. Podľa mňa je to nielenže kratšia vzdialenosť, ale je aj menej zákrut (to čo ide aktuálne je katastrofa) a ešte zastaví aj pri Cassosporte. V opačnom smere je to v poriadku, teda na uvedenej zastávke nezastaví. Však ani 15 a 16 nezastavujú na tejto zastávke keď odchádzajú od OC Cassovia.
Dispecer10.7.2017 17:04 #11 Re:
Reakcia na #10 od 5801:
Aha, LOL.
580110.7.2017 15:27 #10 Re:
Reakcia na #9 od Dispecer:
Podľa trasy by tesne pred touto zastávkou, na kruhovom objazde, mal spoj zabočiť doľava a prejsť poza Optimu a Kiku k zastávke dolný vstup. Tým pádom nemá ako obslúžiť túto zastávku. Po ceste napäť už premáva popred OC a má ju po ceste.
Dispecer10.7.2017 14:00 #9 Re:
Ináč, nevie niekto, prečo 34 nestojí na zastávke OC Optima v smere k zadnej časti OC na zastávke Eurobusu (presne oproti zastávke v opačnom smere)?
tbus10.7.2017 8:25 #8 Re:
Reakcia na #7 od Dispecer:
to je jasné, optima bola vtedy o niečo menšia
Dispecer8.7.2017 16:56 #7 Re:
Reakcia na #6 od tbus:
A aj tá 15 tuším stála niekde inde - na úrovni dnešnej predajne KIKA.
tbus8.7.2017 12:22 #6 Re:
Reakcia na #4 od 110mat110:
Po vybudovaní tam jazdila linka 15, za čias linky 10 sa premávalo už len po hlavný vchod.