K tej nehode v Barci.626-stka sa isla otocit na Vazec pretoze v case jej prichodu pod most VSS nehoda nebola odstranena.Info by me.Po otoceni na konecnej OC-VAZEC odchod s pod mosta VSS bol na 14.22.To bola jazda
Chcel by som pochvalit vodica trolejbusu c.1019. Vcera popoludni cca 17:20 smerom od Mieru na Furcu. Plynula jazda, ziadne prudke brzdenia a zrychlovania ako je to v nasich trolejbusoch bezne. ?
Re *SOLARIS* maniak: v zasade mas pravdu, az na to, ze tieto spoje samozrejme ludi beru (cim netvrdim, ze by pri OC Optima cakali masy ludi) a tusim su aj riadne vyznacene v zastavkovych CP na R-drahe.
O ušetrenie kilometrov nejde. Poobede majú niektoré električky výjazd z vozovne zo zadnej brány preto, lebo idú do USS. Idú tam prázdne, bez cestujúcich. Naspäť sa vracajú ( pokiaľ sa nemýlim) ako LR1, a potom sa začleňujú na svoje linky. Konkrétne viem povedať, že poobedňajší výjazd zo zadnej brány má delená ( "trhaná" ) služba liniek č. 2 a 4. Linka 2 po návrate z USS ako R1 na železn. stanicu sa "prečísluje" na linku č. 2 a takto jazdí do konca služby. Trhaná štyrka po príchode z USS na železn. stanicu sa taktiež prečísluje na 2-ku, no urobí na nej len polkolo, kedže po príchode na štadión Lokomotívy sa prečísluje na linku č. 4.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
1018
Linka 2 - 612, 617, 627; 412
Linka 3 - 386+387, 421+422, 392+393; 622+623
Linka 4 - 359 vymenena za 337, 626, 402, 613; 413
Linka 5 - 525, 536
Linka 6 - 409, 409, 417, 616; 418
Linka 7 - 411, 416, 395, 382; 408
Linka 9 - 509, 517/512, 602+603, 521 po poruche (horel jej 2. podvozok pri jazde dole kopcom smerom k amfiku) vymenena za 419+420, 508, 608+609; 610+611
Linka R - 605, 607, 610; 535, 600+601, 390+391, 628+629, 500
Zálohy - 513 Loky, 530 Važec