K tej nehode v Barci.626-stka sa isla otocit na Vazec pretoze v case jej prichodu pod most VSS nehoda nebola odstranena.Info by me.Po otoceni na konecnej OC-VAZEC odchod s pod mosta VSS bol na 14.22.To bola jazda
Chcel by som pochvalit vodica trolejbusu c.1019. Vcera popoludni cca 17:20 smerom od Mieru na Furcu. Plynula jazda, ziadne prudke brzdenia a zrychlovania ako je to v nasich trolejbusoch bezne. ?
Re *SOLARIS* maniak: v zasade mas pravdu, az na to, ze tieto spoje samozrejme ludi beru (cim netvrdim, ze by pri OC Optima cakali masy ludi) a tusim su aj riadne vyznacene v zastavkovych CP na R-drahe.
O ušetrenie kilometrov nejde. Poobede majú niektoré električky výjazd z vozovne zo zadnej brány preto, lebo idú do USS. Idú tam prázdne, bez cestujúcich. Naspäť sa vracajú ( pokiaľ sa nemýlim) ako LR1, a potom sa začleňujú na svoje linky. Konkrétne viem povedať, že poobedňajší výjazd zo zadnej brány má delená ( "trhaná" ) služba liniek č. 2 a 4. Linka 2 po návrate z USS ako R1 na železn. stanicu sa "prečísluje" na linku č. 2 a takto jazdí do konca služby. Trhaná štyrka po príchode z USS na železn. stanicu sa taktiež prečísluje na 2-ku, no urobí na nej len polkolo, kedže po príchode na štadión Lokomotívy sa prečísluje na linku č. 4.
Áno, je to tak, 100 na cvičnej jazde, uvidel som ju na zastávke Sever, Krajský úrad.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Isidor