K vcerajsiemu vykolajeniu 618+619:
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=7.6.2005/54393K
Pre Shortyho: Ked som sa po inkriminovanom useku presiel, tak mi bolo jasne, preco bol zadny podvozok v lavotocivom obluku na vnutornej strane.Ako si predpokladal, vyskocil do vonkajsej strany obluka, chvilu bol vedeny obrubnikom, potom kolajnicou, a az pri zabrzdeni supravy sa vzpriecil a presiel do protismeru, rovno do zabradlia. Rano som videl az vysledne postavenie supravy, bez drahy podvozku, takze som si len domyslal, ako sa tam cela suprava dostala.
Vela nechybalo a mohlo dojst k vacsiemu masakru. Na zastavke Senny trh smerom na ZST v tom case stala L2 a za nou L3. Riadicka z T6(L2) sa este dlho po nehode klepala, lebo lentaktak unikla havarii. Chcela rychlo uvolnit zastavku pre L3, co sla za nou, no nestihla uz signal na CSS.Nastastie...inac by sa stretla so 619.
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=7.6.2005/54393K
Pre Shortyho: Ked som sa po inkriminovanom useku presiel, tak mi bolo jasne, preco bol zadny podvozok v lavotocivom obluku na vnutornej strane.Ako si predpokladal, vyskocil do vonkajsej strany obluka, chvilu bol vedeny obrubnikom, potom kolajnicou, a az pri zabrzdeni supravy sa vzpriecil a presiel do protismeru, rovno do zabradlia. Rano som videl az vysledne postavenie supravy, bez drahy podvozku, takze som si len domyslal, ako sa tam cela suprava dostala.
Vela nechybalo a mohlo dojst k vacsiemu masakru. Na zastavke Senny trh smerom na ZST v tom case stala L2 a za nou L3. Riadicka z T6(L2) sa este dlho po nehode klepala, lebo lentaktak unikla havarii. Chcela rychlo uvolnit zastavku pre L3, co sla za nou, no nestihla uz signal na CSS.Nastastie...inac by sa stretla so 619.
Peter523