kto ide out z voza ? aspoň iniciálky ... ?
PS: videl som Ťa o 13.40 vychádzať z VOZ. s tvojou mazdou ako L2 MAN smer LOKY, fotra si dnes videl ? ma 09075 ?
Takze k tomu vykolajeniu.619-stka bola tahana uz po vykolajeni asi 80 metrov 618-kou presnejsie jej zadny podvozok.Vykolajenie nastalo uz na moste a odtial podvozok vyskocil .Vodic prekrocil speed o 15 km/h takze je 3 mesiace out.The End
L 2 : 604; 626; 627
L 4 : 367; 605; 606; 616
L 6 : 410 + 411
L 7 : 362 + 356 *; 512 **; 517; 614 + 615; 620 + 621; 628 + 629
==============================
L 72 : 1006; 1013
==============================
L 15 : 5502
L 27 : 3210
L 29 : 5224
L 34 : 3215
L 38 : 3004
L RA : 4082 ***
--------------------------------------------------------
* - o 8:15 v úseku Dneperská - Kostol sa v tejto súprave neviezol nikto ( samozrejme okrem vodiča ? )
** - NP garant
*** - po dlhej dobe som videl tento Ikarus, mohol by sa zachovať ako historické vozidlo
Okolo 7:45 som videl Karosu s plošinou pre vozíčkarov, ako išla po Južnej triede v smere na NO aj s niekoľkými cestujúcimi. Na Buse mala " VYHRADENÁ PREPRAVA ". Vedel by mi niekto povedať, o akú linku ide
Nehadam sa, moze byt. Postup, co som opisoval, bol k videniu tesne po 7:00. A spominana L5 zdrziavala dopravu-bol som v L3, ktora kvoli posuvaniu L5 musela stat pred vyhybkou v smere na NO. Takze potom ju asi posielali (prave kvoli plynulosti dopravy L3,L4,L7)az do Barce, kde su predsa len 2 kolaje.
Električky čo mali isť na stanicu boli odklonene preto lebo sa na obluku pred stanicou zase vykoľajila súprava T-mobile zadny podvozok mu kus vytrčal aj s toho mosta pod ktorym prechadzaju trolejbusy
info by Furčan
približne o 8:25 som videl KT8D5 s transparentmi L 5, keď prechádzala križovatkou pri VSS z Barce. Asi minútu nato prichádzala z Južnej triedy opäť KT8D5 a mierila do Barce.
Nahradnu dopravu za eliny v useku NO-ZST zabezpecovali busy: SU15 (moze byt, ze 3527-cislo som nevidel, lebo stal za brikou) a skutocne aj Ik435 (cislo som uz z tej dialky nevidel).
L5,L6,L2 sa otacali pri Strojari. Vyzeralo to tak, ze napr. L5 vysla zo slucky, zacuvala do priamej kolaje v nespravnom smere na VSS, za nou stojaca L2 odisla na trat, L5 zacuvala naspat do slucky.
Keby 618 len vykoľajila, ale došlo aj k roztrhnutiu súpravy! O 8:20 som pri Krajskom súde videl jazdu 618 s výstražnými svetlami a zmenovým majstrom na palube a vzadu odtrhnuté spriahadlo zo 619-ky. O 8:24 som už videl trojičku 619+361+414, vpredu s pozostatkom ESW, kde zostalo iba "žihadlo". Na námestí stoja 604 na L2, 602+603 na L3 a meracie vozidlo 112, ktoré stojí za nimi v smere na stanicu. Doteraz sa stojí a pred pamätníkmi stojí náhradný autobus 3527. Električky sa už pohli, je 8:35.
Tiez sa mi to zdalo to vysledne postavenie 619 nezvycajne, podla zakony fyziky by zadny podvozok mal vykolajit von z obluka, t.j. voz by mal vybehnut na cestu, nie dovnutra k protismernej kolaji.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
peto5220