Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Balky #6507:
Ja narazam na to, ze tie 3 zastavky v 99% pripadov prechadzaju subezne, v zavese a su to nosne linky, nakolko v tom case NEMAS z DU alebo NO ziadne ine spojenie na THC bez prestupu. Ak nestihnes L11 na DU, NO, a nepodari sa Ti prebehnut do busu ani na Palackeho, mas este jednu moznost, vyckat L27 z Nad Jazerom o 12 - 15 minut...

ide mi o to, ze na jednej zastavke by mohol byt zabezpeceny prestup - vyckavanie sa prveho a v zavese, nic viac.

Pre zaujimavost, vcera ked som to pisal, bolo v L30 cca 12 cestujucich, ktori chceli prestupit na L11, vacsina potom kombinovala linky z NO smerom na Mlynsky nahon, kde nastupili do L27, ktoru som ja bol nuteny vyckat na Palackeho... strata oproti minute cakania na L11 cca 20 - 30 minut rozdiel...
Reakcia na: 5212 #6521:
a vieš aj aké služby ? ?
Reakcia na: 5 #6517:
no... tieto "zmienky" čo som napísal, sú zo služobných CP, do ktroých cestujúci "nevidí" a či sú aj vo verejných, tak to sa pozri tu na iMHD, neviem, ja do nich nekukam, viac ma baví si hľadať spoj v služobných, veď vieš, už len z "bonzackeho" hľadiska... ? ? ? ?
Ale asi by sme mali prejsť o stránku vedľa, lebo toto nieje údržbárska stránka. ?
Reakcia na: 5 #6515:
Električkové zastávky, to je v podstate tiež záležitosť mestských častí, akurát čistenie a údržbu robí DP.
Reakcia na: qwerťak #6516:
Otázka je, či táto zmienka je vo verejne dostupných CP alebo len v služobných CP, do ktorých cestujúci nevidí. Ja som to ešte nikde v CP nevidel.
Reakcia na: 5 #6513:
v niektorých CP je je poznámka o vyčkavaní, uvediem príklady. Služba č. 46115 v zástavke Pereš Pohostinstvo o 6.05 hod naväzuje na spoj linky č. 22 - príchod podľa CP o 6.03 hod. Služba č. 46145 v zastávke Štadión TU vyčkáva na príchod spoja linky č. 12 od Podhradovej s príchodom o 6.09 hod, pričom sama R4 - ka ma odchod podľa CP o 6.08. Služba č. 46155 pri Št. lokomotívy vyčkáva na príchod autobusu SAD ( Družstevná, príchod o 6.07 hod) - ta R3 ide do USS tiež o 6.07 hod...Služba č. 46175 v zastávke OC Važec vyčká na príchod L.38 od Krásnej n.H. - príchod podľa CP o 6.11 - ta R2 ide do USS o 6.12... Týmto som chcel poopraviť tvoje tvrdenie o tom, že o vyčkávaní spojov v CP je nejaká tá zmienka....

? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Yps #6514:
Aj pri električkových zastávkach?

Myslím, že o autobusové zastávky sa starajú mestské časti. To ale cestujúci nevie, nemusí vedieť, a ani ho to nemusí zaujímať. Keď vidí rozbitú čakáreň, nadávať bude na DP. Práve preto by si DP mal dať záležať, aby sa MČ o ne starali.

MHD sa často zužuje len na samotné cestovanie. Ale cestujúci trávi veľkú časť času samotným čakaním na zastávke. A keď napr. nemá prístrešok a musí zmoknúť (viď. E zastávky na celej Tr. SNP), aj toto ho môže priviesť k presunu na IAD.
Reakcia na: 5 #6513:
Čakanie na zastávke - autobusové zastávky, to je záležitosť mestských častí.
Reakcia na: Omni_817 #6504:
Ak idú za sebou 2 busy v okrajovom, hlavne večernom režime, mohli by vodiči počkať, kým cestujúci poprestupujú. Vodiči však musia pri svojej práci sledovať kopu iných vecí a zas na každej zastávke v podobnej situácii takto vyčkávať by bolo zdržujúce. O vyčkávaní spojov v CP nie je ani zmienky, je to len na dobrej vôli vodiča.

Re #6512 Záchvat: Cestujúci je zákazník DP. DP mu má vytvoriť také podmienky, aby pobehovať kade tade nemusel. A aby aj čakanie na zastávke, nie len cestovanie vo vozidle, trávil v kultúrnom prostredí.

V danom príklade považujem za najväčšiu chybu veľmi slabý interval z NO na Ťahanovce po 19. hod.
Reakcia na: BMko #6508:
UPRESNENIE: stiahol by som prémie tej 10%-nej skupine vodičov, u ktorej ten sťažovateľ stihne prestúpiť, preto že on ešte nepochopil, že cestujúci je osoba čakajúca na zastávke MHD a nie pobehujúca kade tade... ?
Re#6511 Yps: Detto ?
Reakcia na: Záchvat #6502:
No, sťahovať prémie je najľahšie bez toho aby si vedel podrobnosti, resp. pozrel sa na to aj z druhej stránky. Vodiči sú tak buzerovaní z každej strany a za také nízke platy, že tam už pomaly ani neni čo sťahovať. Ved tolko, čo zarobia oni, zarobí aj šofér nákladiaku a nevozí ľudí.
Reakcia na: BMko #6508:
? to si pekne povedal ? ?
28.04.2004 TRHANÉ ERKY:
________________________

46115 - 624+625
46125 - 538
46134 - 392+393
________________________
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Záchvat #6502:
Maju to vodici v neakom prikaze v CP? Nie. Maju zhodny palubny cas a kontrolu presnosti na zastavke? NIE . Maju akurat debilne chronometraze a par uzlovych bodov, si maju kontrolovat prijazdy.
Co by si stiahol? 10 percent? Vodic ma v KE tolko argumentov na obranu, ze sa to neda. Niektore som ti vymenoval. Ja by som stiahol, radsej vedeniu 10% z mesacneho platu, za dementny pristup riadenia mestskej dopravy. A ci tej zostave KDHckych debilov spolu z magisratom ako aj tej predchadzajucej. ?
Reakcia na: Omni_817 #6504:
Nechapem, ako chces skoordinovat 3 rozne linky z roznych smerov, ktore dalej idu roznymi smermi a stretavaju sa na 2-3 zastavkach. Ved zosuladenie intervalov je nutne najmä na linkach iduce z jedneho sidliska(ktore maju spolocnych viac zastavok ako 3), aby bolo rovnomerne rozlozenie spojov za hodinu. Je teda pochopitelne, ze ak sa tie linky rozchadzaju, su smerovane do roznych smerov, roznych casti mesta a vzapäti sa stretavaju s linkami z inych smerov (sidlisk), tak uz v tom danom subehu liniek prelozenie vsetkych spojov nemusi byt idealne. A prave na toto poukazujes ty, mozno aj preto, ze prave tebe to teraz nevyhovuje. Tak ako to tu uz niekto podrobne napisal:CP jednotlivych liniek su kompromisom mestskych casti, mesta, DP, uradnikov, referentov, dochodcov, pracujucich,.... Kazdy z nich cestuje inym smerom, mnohi prestupuju a nie kazdemu vychadza ten prestup idealne.S tymto nic nenarobis, ak sa vyhovie tebe, posunu sa casy v CP, tak niekto iny sa zacne stazovat, ze mu to uz nevyhovuje, ze je to zle.
L 2 : 606 (?); 626
L 4 : 356; 422; 604
L 7 : 386 + 387; 521 - NP garant
Dnes na linkách:L7-394+395,L13-5102,L19-3519,L27-3210,L30-3520,L31-4202,L32-3527
Reakcia na: 5 #6501:
Ide mi skor o to, ze 2 nosne linky spajajuce dost vyznamne body sa stihaju nav3 zastavkach a o tom, ci cestujuci z L30 prestupi do L11 rozhoduje nahoda, v podobe svetelnej signalizacie pri dome umenia, kde ked chyti L11 cerveny signal, tak je zaujimave, ze minimalne na NO pocka L30 v 99% pripadov na L11 a prestup ludi... v opacnom garde to ale mozne akosi uz nie je...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.