Ide mi skor o to, ze 2 nosne linky spajajuce dost vyznamne body sa stihaju nav3 zastavkach a o tom, ci cestujuci z L30 prestupi do L11 rozhoduje nahoda, v podobe svetelnej signalizacie pri dome umenia, kde ked chyti L11 cerveny signal, tak je zaujimave, ze minimalne na NO pocka L30 v 99% pripadov na L11 a prestup ludi... v opacnom garde to ale mozne akosi uz nie je...
Milujem super vyriesenu navaznost L30 s L11 mimo spicky v useku Dom Umenia - Palackeho, ked v 90% pripadov L11 zatvara dvere vo chvili prichodu L30 na zastavku a clovek potom trci na Palackeho 15minut kym mu pride L27 smer THC
L 2 : 362; 367; 607
L 4 : 417; 418; 421
L 5 : 525
L 6 : 390 + 391
L 7 : 404 + 405; 618 + 619; 501 - ako NP spoj s odchodom 6:52 od Štadiónu TU; 517 - NP spoj poobede
============
L 34 : 3004
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
baklazan