Reakcia na: Dispecer #60832:
Iné vozidlo na webe a v realite sa stáva iba v prípade poruchy vozidla a zapojenia náhradného autobusu po linke. Autobus s poruchou si v čase odchodu nahodí spoj, ubian zobrazí jeho číslo a dané číslo ukazuje potom aj druhému autobusu, ktorý si rovnaký spoj nahodil o niečo neskôr. Nie sú to až tak bežné, skôr ojedinelé prípady. Kuriózne je to najmä pri nahrádzaní električiek, kedy potom ev.č. "električky" jazdí kdesi mimo trate
Viko
Voz sa prihlási na službu, systém potom sleduje, aké odchýlky od CP mu reportuje. A keďže to potrebuje sprárovať s informáciami o nízkopodlažnosti či klíme, tak musí byť väzba na nejaký "zoznam" týchto informácií o jednotlivých vozoch. Neviem, či má systém svoj zoznam, alebo využívajú priamo databázu imhd, každopádne vedľajším efektom je, že takto vzniknutá informácia sa môže rovno vniesť na imhd do výpravy na adekvátne poradie linky. Manuálne sa potom robia už len korekcie (čo bola výmena, ZV, prechmat vodiča pri prihlasovaní sa do palubáku apod.) + sa dopisujú vozy bez funkčnej vysielačky, keďže bratislavská OZT funguje rádiovo a nie cez GPS.