Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: rpopo #59222:
A ja som bol v tom, že tak dlho nejazdí, lebo ho dávajú postupne dokopy... ? No nič, dúfam, že do šrotu potom pôjde so všetkým vrátane sedadiel (ako jeho väčší kolegovia prednedávnom).
Reakcia na: Dispecer #59216:
Akože čl. 4 ods. 1 nariadenia?
S tým by podľa mňa nemal byť problém, malo by sa to dať.

Ten výpočet v zmluve (čl. V a VI a prílohy č. 5 až 😎 je síce trochu iný (a najmä dosť prekomplikovaný - ako celá tá vynovená zmluva), ale podľa mňa s tým nariadením nie je v zásadnom rozpore a celkom ľahko by sa to dalo preklopiť tak, aby to malo hlavu a pätu a súčasne presne korešpondovalo s nariadením.
Tipujem, že v tom asi problém nebol.
Reakcia na: 5 #59220:
Vozidlo už asi rok a pol kvôli tomu pravidelne nejazdí, je to take dispozične vozidlo dispozičnych vozidiel, ochota opraviť to je na bode mrazu, a pritom prevodovka z niektorého z vyradencov nič nestojí. Ale opraviť niečo ? Pokiaľ to jazdí, tak sa toho ani nedotknú. Už pred dvoma rokmi to bola katastrofa, naposledy som s nim išiel niekedy v čase, keď ešte 72ka jazdila cez výluku cez stanicu, tak som miestami myslel, že prevodovka predbehne autobus. Asi bude tak jazdiť, pokiaľ sa fakt niečo podobne nestane, a potom ho daju do šrotu, lebo oprava bude nákladná. Urobte si obraz sami....
Reakcia na: jado #59218:
Tú revíziu má spraviť kto? Niekto ich zabudol objednať alebo to je štandard elektrobusov, že počas mrazov sa revízie nerobia či čo? 1,5 mesiaca stoja ťahúne MHD, ktoré nahradili trolejbusy, tak bodaj by nám to tu nekolabovalo. Hlavne, že sme si našli darčeky v Lavacomoch.
54 - 5103 - s vozidlom to nejako trhalo
Linka: 27
3534- Potom porucha vozidla Tesco, Džungľa. Záloha: 5735
Linka: 15
3325
Linka: 2
612- Nová reklama
6909 po nehode odstavený
6907 rozbite bočne okno odstavený
6801 až 6805 všetky odstavené pre neplatnú revíziu cca už 1 a pol mesiaca ?
15- 3325 s obnovenou CVR na Primabanku
Reakcia na: cedin #59211:
Nevyžaduje EÚ legislatíva trochu iný výpočet dotácie, než sa v súčasnosti aplikuje?
Reakcia na: Yogi616 #59212:
a elektrobusy nemusia mat zadnu tabulu vobec.. to je tych 10% ?
Reakcia na: 2TheMHDmarek3 #59209:
R1: 4730 - Zimný štadión - USS
Reakcia na: Yogi616 #59212:
aktuálnu schému nemá ani jeden SOR...výlukovú má pár kusov...tarifa a prepravný poriadok je vo všetkých....
Reakcia na: cedin #59200:
Mňa v tej zmluve zaujali tie štandardy kvality dole. To by ma zaujímalo kto písal.?

KVALITATÍVNE
PARAMETRE:
V každom vozidle MHD, vypravenom do premávky musí byť vyvesená schéma
linkového vedenia a výňatok z prepravného poriadku. Každé vozidlo, podľa typu a
druhu musí byť v interiéri a z vonkajšej strany vybavené predpísanými označeniami.
V prípade zmeny v doprave musí byť informácia o krátkodobej či trvalej zmene
organizácie dopravy vyvesená v interiéri vozidla minimálne 4 kalendárne dni vopred,
ale nie dlhšie ako je predpísané.

ÚROVEŇ
NÁROČNOSTI:
90 % vozidiel musí spĺňať predpísané parametre.

Veď minule sa tu písalo o tom, že nie všetky SORky majú schémy.

Plus ten štandard o informačných tabuliach. ? ?
Reakcia na: Dispecer #59207:
Toto: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/SK/TXT/?uri=CELEX%3A32007R1370?
A čo je tam také, čo by bol na košickú MHD za daného jej organizačného stavu problém aplikovať?
Po zbežnom prečítaní som nič také nenašiel.
Reakcia na: 2TheMHDmarek3 #59209:
Premavka obnovena 😉
Hore Moldavskou elektricky neprejdu pre auto v kolajisku....
Reakcia na: Dispecer #59207:
Ale aj tak by ma zaujímalo, čo si o tom myslia právnici...
Reakcia na: cedin #59206:
Viem. Je to kvôli tomu, aby nemuseli aplikovať európsku (a nej prispôsobenú slovenskú) legislatívu z októbra 2009, ktorá vyžaduje nejaké veci navyše...
Reakcia na: Dispecer #59204:
Treba čítať pozornejšie ? .
Je to tak šalamúnsky vyriešené (neviem prečo), že dodatok č. 8 mení znenie celej zmluvy - viď prvá strana dole.
Reakcia na: Viko #59202:
Miestokilometer je lepší, ale nehovorí dosť. Keby sa používal len on, lákal by dopravcu tlačiť na čím menej spojov, ale pritom s čo najväčšími vozidlami.
Podľa mňa by bol najlepší vlakokilometer (odráža frekvenciu spojov - dosť podstatné), ale do zmluvy by sa mali započítavať len priamo spoje MHD (dnes sa tam započítava aj každá prázdna jazda - viď čl. II bod 1 posledná veta - čo nie je najšťastnejšie).
Veď každý cestovný poriadok linky MHD je schvaľovaný mestom - a predpokladám, že aj s tým, že akým veľkým vozidlom sa vykoná (dráhové predpisy platiace aj pre električky a trolejbusy to priamo nariaďujú a predpokladám, že rovnaká prax je aj u autobusov). A mimoriadnych spojov (pri akciách či haváriách) nie je až tak veľa. Takže by to nepriamo ošetrovalo aj kapacitu.
A na režijné výkony by mal byť nejaký stály koeficient, ktorý by sa menil, len keď sa dopravcovi zmenia podmienky (ako napr. teraz zrušením kvázygaráže vo VŠA). To by malo dopravcu motivovať, aby ich bolo čo najmenej.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.