Reakcia na: veteran #59224:
Nie raz bola porucha hlasena, len sa na to proste kašle. Šírili sa zvesti, že už je bez čísel a čaká na svoj koniec, hoci to sa šírilo už o mnoha vozoch, ktore nakoniec opravili, teda, poslali vonku je asi lepši vyraz. Tak isto som si naivne myslel, že keď nebol vonku pravidelne viac ako rok, tak že ho robia. Ale zjavne ho neurobili. Asi maju mechanici veľa prace, však nie raz som bol svedkom toho, ako "robia" piati okolo autobusu, traja opaľujúc sa a dvaja chudáci robili.... Nechapem, fakt nechapem, prečo nerobia z Bardejovskej kontroly na Hornadskej, kameň na kameni by tam neostal, ak je vedenie len trošku súce. Pravdepodobne ale platí, že aké vedenie, takí zamestnanci....
je síce trochu iný (a najmä dosť prekomplikovaný - ako celá tá vynovená zmluva), ale podľa mňa s tým nariadením nie je v zásadnom rozpore a celkom ľahko by sa to dalo preklopiť tak, aby to malo hlavu a pätu a súčasne presne korešpondovalo s nariadením.
Yogi616
KVALITATÍVNE
PARAMETRE:
V každom vozidle MHD, vypravenom do premávky musí byť vyvesená schéma
linkového vedenia a výňatok z prepravného poriadku. Každé vozidlo, podľa typu a
druhu musí byť v interiéri a z vonkajšej strany vybavené predpísanými označeniami.
V prípade zmeny v doprave musí byť informácia o krátkodobej či trvalej zmene
organizácie dopravy vyvesená v interiéri vozidla minimálne 4 kalendárne dni vopred,
ale nie dlhšie ako je predpísané.
ÚROVEŇ
NÁROČNOSTI:
90 % vozidiel musí spĺňať predpísané parametre.
Veď minule sa tu písalo o tom, že nie všetky SORky majú schémy.
Plus ten štandard o informačných tabuliach. ? ?