tie lampy su uz odpilene, tak snad ich casom daju ku novemu prechodu.. v povodnej polohe bol ten prechod dost nestastne, kedze cez stojaci autobus nebolo vidiet, vznikali tam kolizne situacie aj vtedy, ak autobus vychadzal zo zastavky, a niekto bol prave na prechode (v mrtvom uhle, ak prechadzal tesne popred bus)
Neviem, ale pochybujem keďže včera večer o 23:00 ešte na sofijskej neboli ani označníky a ešte ani dlažba položená (pochybujem že tie kocky naukladajú za jeden deň). A ďalšia vec čo ma zajíma ako to bude s prechodom na Sofijskej, keďže obrubník je znížený tesne pod zastávkou smerom na Ťahanovce. Pôvodne bol prechod pod zastávkou smerom do mesta, kde sú osadené aj lampy pre prechod. V bývalom prechode je teraz zastávka ale lampy tam stále sú.
Busy smerom do mesta už premávajú cez Ťahanovce v pôvodnej trase cca hodinu (Zaujímalo by ma na základe akých cestovných poriadkov - či ešte starých do 4.9.2016 alebo už nových od 5.9.2016). X-ka chodí zo zastávky Bruselská>Budapeštianska>Sofíjska, kde vyloží ľudí>a pokračuje cez Ťahanovce bez zastavenia na Bruselskú.
Včera krátko po 18tej pri nehode 2 áut na Havlíčkovej vrazilo jedno z nich do zábradlia na zastávke smer centrum, pričom ostalo pokrivené a rozbitých 6 skiel...
Klídeček. V Košiciach ťažko hovoriť o tom, na ktorých linkách čo jazdí, skôr v ktorých skupinách služieb čo jazdí. A tento krám, ktorý si videl bol v službe "osemnástka prvá", ktorá poobede ešte robí nejaké poldruhakolo na linke 55.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbus