Reakcia na: tbus #58390:
No ano, tu na IMHD na fore s tým nič neurobí nikto (aj keď možno to niekto kompetentný číta), ale keď je ten problém častejší (možno aj denne), DP by to mal automaticky už dávno vediet, ved vozy maju palubné počítače, niekto predsa sleduje a vyhodnocuje tie udaje z pc - "meškania, či nadbeh" vozov, neviem či aktuálne, či denne po skončení služby voza, atd.. A z toho už dávno mal DP vyvodiť nejaký záver - nejaké riešenie (upravu cp, alebo nasadenie ineho voza a pod) - tak aby to cestujuci potom už nepocitil ako "nevypravený spoj", alebo denne zmeškany,, Predsa treba prispôsobiť CP dannej sytuácie - ak je to už jasné že napr, v tom čase su denne zápchy (tak ako v špičke ráno na Slaneckej, aj poobede v opačnom smere) ..... Chýba tu operatívnosť DP riešiť "aktuálne" daný stav ... ?
tbus
Chlape, mas asi kratku pamat. Za posledny rok praveze DP riesi skoro kazdu zmenu CP operativne, pocas vyluk casto na poslednu chvilu menili kompletne CP obrovskeho mnozstva liniek, sluzieb, operativne (casto aj po nociach) sa prerabali nie len cestovne poriadky ale kvoli zmenam tras a vylukam aj kompletne obehy vozidiel, nanovo sa robili zadelenia pre vodicov a dalsie veci... boli obdobia ked sa CP museli prerabat uz po tyzdni - dvoch opat nanovo. A dopravna situacia nie je ustalena ani dodnes, dodnes sa este ladia nastavenia semaforov. A neboj sa, DP ma vela podnetov ci uz od cestujucich alebo vodicov, ak existuju staznosti na nerealnost CP, az potom sa vyhodnotia casy z pocitaca za urcite obdobie na danej linke, a podla toho sa prehodnocuju casy, ktore sa nasledne upravia a do platnosti vstupia niekedy v ramci vacsej zmeny zvycajne zaciatkom mesiaca.