Reakcia na: tbus #58394:
Dakujem tbusovi za vysvetlenie. Tento rok bolo naozaj tolko aktualizacii chronometrazi (plati sietovy princip, teda k sa zmeni medzizastavkovy usek - mali by sa zmenit vsetky tadial prechadzajuce linky), koordinacii casovych poloh nadvaznych/subeznych liniek, tvorby novych CP, obehov vozidiel i sluzobnych zadeleni, ako za minimalne poslednych 7 rokov dokopy. Pri kazdej novej vyluke sa najprv vyhodnotili meskania dotknutych liniek a az nasledne prerabali CP. Napriek maximalnej snahe, nie je mozne vzdy operativne zapracovat kazdy novy poznatok o meskani, kedze treba mat priority, pretoze kvoli 1 meskajucemu spoju na 27 a prip.novemu obehu vozidiel nepripravit dalsiu etapu vyluky by nebolo zodpovedne. Ale dakujem aj za postreh o meskani konkretneho spoja linky 27, urcite i toto sa vyhodnoti a bude sa hladat riesenie. Len treba brat ohlad aj na to, ze je to 1 z cca 4000 spojov v MHD/pracovny den.
sc_ke_sk
http://www.kosice.estranky.sk/clanky/vystavba/projekty---dopravne/technologicke-jazdy-na-trati-ikd.html