Nodes: to som ja kotangens
Raz som sa rozprával s jedným vodičom, čo často behá s KT8D5R.N2 a povedal, že od cca mája 2004 ešte len raz nakladal istého invalida a ten si to telefonicky vybavil s DPMK, čiže vodič presne vedel, kedy a kde ho bude invalid čakať takže ho v pohode naložil a na danej zastávke vyložil. Tým som chcel povedať, že by mohli NP KT - čka behať na objednávku ako taxik a nemuseli by behať celý deň zbytočne na L7 a L9. Možno by stačila jedna služba a vodič by sedel vo vozovni ako napr. bývala trhaná záloha 43035. Ale aj v tom by bol háčik, lebo by išla na odchod inej služby a tamten vodič by kde odstavil aj so svojou brikou ? asi je to teraz tak dobre, ale lepšie by bolo, keby bolo NP KT na každej linke aspoň jedno.
? ? ? ?

Raz som sa rozprával s jedným vodičom, čo často behá s KT8D5R.N2 a povedal, že od cca mája 2004 ešte len raz nakladal istého invalida a ten si to telefonicky vybavil s DPMK, čiže vodič presne vedel, kedy a kde ho bude invalid čakať takže ho v pohode naložil a na danej zastávke vyložil. Tým som chcel povedať, že by mohli NP KT - čka behať na objednávku ako taxik a nemuseli by behať celý deň zbytočne na L7 a L9. Možno by stačila jedna služba a vodič by sedel vo vozovni ako napr. bývala trhaná záloha 43035. Ale aj v tom by bol háčik, lebo by išla na odchod inej služby a tamten vodič by kde odstavil aj so svojou brikou ? asi je to teraz tak dobre, ale lepšie by bolo, keby bolo NP KT na každej linke aspoň jedno.
? ? ? ?
TA