Reakcia na: Esicko #421:
2) Takže po poriadku. V CP sú spoje s odchodom R1 z VA USS o 6:13z, :23 a :38, t.j. podľa okrajového režimu doby obehu to je 18 minút na zastávku Plynárne, t.j. platné časy pre túto zastávku sú 6:31, :41 a :56.
Z uvedeného vyplýva, že chyba nastala tak zo strany DPMK, ako aj iMHD. V prípade DPMK je tu preklep (nie 6:21, ale 6:31). Na ostatných zastávkach (napr. SOU dopravné, Nám. osloboditeľov), je uvedený spoj označený správne. V prípade iMHD tu úplne chýba spoj s odchodom o 6:23 z VA USS, pričom pripočítavanie minút pre jednotlivé nasledujúce zastávky je podľa denného režimu (nie okrajového). Z tohto dôvodu sú podľa iMHD uvedené spoje napr. pre zastávku Plynárne o 6:33 a :58 nesprávne (správne 6:31 a :56). Nie je to dobré, pretože už na zastávke Nám. osloboditeľov je rozdiel oproti skutočnosti až 5 minút.
Sarko
Vyhľadal som si prvú fotografiu CVR MKV PRESS, keď 408-ka len čerstvo vyšla z lakovne aj s nálepkami. Bolo to 26.10.1994. Takže táto reklama vytrvala celých 9 rokov. Pokusím sa vyhľadať aj ďalšie dátumy, uvidíme, k akým zaujímavým číslam sa dopátram.
A kto sa pamätá na najkratšie trvajúcu CVR?!?
Rekord drží pravdepodobne 413-ka, na ktorú si firma FERROST, a.s. nechala urobiť reklamu na výstavu MOJA ZÁHRADKA-HOBBY N+N (zelený náter, oranžová strecha a spodok), ktorá prebehla v dňoch 3.-6.3.1999. Nálepky boli po ukončení výstavy strhnuté a na najbližšej prehliadke dostalo vozidlo červeno-krémový náter.