Novinky z Trolejbusky...
1001 - CVR "PURMO" fínske radiátory - predná časť biela - zadná časť do červena... v predu dve mačacie hlavy... ? ? ?
1004 - končí jej prehliadka
1008 - stojí a stojí a nič sa na nej nerobí a dlho asi ani nebude...
1013 - po DN - príves nabral presne kĺb trolejbusu... takže cestujúci mali "fakt" šťastie...
1016 - na budúci rok na VP...
1001 - CVR "PURMO" fínske radiátory - predná časť biela - zadná časť do červena... v predu dve mačacie hlavy... ? ? ?
1004 - končí jej prehliadka
1008 - stojí a stojí a nič sa na nej nerobí a dlho asi ani nebude...
1013 - po DN - príves nabral presne kĺb trolejbusu... takže cestujúci mali "fakt" šťastie...
1016 - na budúci rok na VP...
Irisb
A ešte ak si myslíš, že tá práca nie je ťažká, zodpovedná a náročná tak ti dám pár príkladov,
určite je zodpovedná a jedna z najzodpovednejších, lebo hociaký kretén za volantom by nemohol niesť zodpovednosť za toľko ľudských životov a za niekoľko milionový stroj
je náročná a hlavne na nervy, lebo ak do vodiča prídu rýpať takí muderlanti ako si ty, tak ozaj musí mať vodič pevné nervy, aby ťa nerozkopal a dokázal ísť dalej podľa CP a bezpečne dopraviť ľudí tam kam chcú
a uznaj, že už len tú zodpovednosť sklbiť s tou náročnosťou je ťažké
Nabudúce si nechaj svoje rozumy pre nejakých debilkov ako si ty, ktorí tomu nerozumejú ani prd ale musia sa silou mocou srať do všetkého