Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: jt #35671:
V prvom rade si vyprosujem vašu poslednú vetu.
Fakty - dnešný stav: šírka chodníka v priestore zastávok 2,75 m, medzi prístreľkom a obrubníkom v zastávke 1,15 m.
Navrhovaný stav: šírka chodníka v priestore zastávok 3,75 m, návrh šírky chodníka medzi prístreškom a obrubníkom presne 2,0 m. STN 73 6425, ods.6.1.2. Nástupištia: Šírka nástupišťa musí byť taká, aby umožňovala bezpečný pohyb cestujúcich. Najmenšia stavebná šírka nástupišťa je 2,0m, v stiesnených podmienkach intravilánu 1,70m. Ako nástupište je možné použiť priebežný chodník, ak jeho šírka zodpovedá šírke nástupišťa.

Všetkým to vyhovuje, ale samozrejme nájdu sa vrtáci, zastrešovaní odporcami Auparku.

A záverom: zastávky sa tam zatiaľ nezriadia, bude sa stáť pred bývalou Mototechnou na Štúrovej. Hrana chodníka presne lícuje hranicu pozemku stavebníka, teda Auparku. Za ním sú už pozemky patriace investorovi Cityhotela. Ak sa ten rozhodne stavať do ukončenia stavby Auparku, je možný odsun prístreškov na jeho pozemky. Ale nie je to potrebné, budúce zastávky zodpovedajú príslušným normám.
10 - 5218 (ZV)
34 - 4208 (opäť)
Reakcia na: PTI #35661:
3,75 metra ale nebude slúžiť iba čakajúcim na zastávke, a na presun z/na zastávku, ale tak isto pre chodcov smerujúcich od lekárne k plánovanému hotelu Superior na rohu Jantárovej. Koľko im ostane miesta? Z 3,75 metra treba odrátať 80 cm (hrana cesta/chodník - okraj prístrešku) a 180 cm, ktoré zaberie prístrešok. Za prístreškom teda ostane 1,15 metra, ktoré budú reálne využívať chodci, ktorí nejdú na zastávku. Aj ten niečo vyše metra široký priestor nebude voľný tak, ako to bolo doteraz. Veľmi dobre viete, že táto zastávka je vždy plná a veľmi dobre viete, že norma hovorí o 150 centimetroch. Lenže tu sa hodí, že je to 375, hoci reálne to bude hlboko pod normou.
L71: 3101
L72: 4096, 5213
?

L19: 3 1 0 3 ❤ ? , 3501 ? , 3516, 3525
Reakcia na: eMareq #35668:
383 bez oznacenia linky.
19: 5613, 3515
13: 5212
25 - 5230
27 - 3103
34 - 4096, 4208
50 - 6290, 6413
55 - 6408
The best of GAHOR
54035 - 4085 ❤ ?
Reakcia na: Nodes #35653:
To i mňa
Reakcia na: tbus #35648:
ak niečo nenadväzuje, tak by som to určite nenazval nadväzným. Ide ale o uhol pohľadu, čo sa berie do úvahy ako obsah služby.

Re #35657 RDZ 50: presne tak, 4 nehovorí, o akú službu ide. Preto som sa pýtal na 3, či sa niekedy používala, a ak áno, tak ako.
Reakcia na: jt #35655:
V mieste budúcich autobusových zastávok má chodník šírku 3,75m, čo je dostatočné. Je potrebné si uvedomiť, že na druhej strane komunikácie pri južnej strane fasády bude tak isto chodník.
Reakcia na: Nodes #35656:
Prejazd zo Štúrovej do novej komunikácie NO je práve tomu prispôsobený. Iná možnosť neexistovala, ten radič sa bude v križovatke dočasne obchádzať.
10071: 4210
15: 3215 - Neskutočne hučí od motora, akokeby strieľal zo samopalu ?
Reakcia na: jt #35652:
pochvala na vodicku 337 to bola,ze? ?
Reakcia na: TA #35619:
no pri službe xx yy 4 nemáš jasné či je to dopoludňajšia alebo odpoludňajšia... 09064 bola viac "ranná" a 05014 je viac "poobedňajšia"... to už musíš poznať službu, len určite by som netvrdil (ako si niektorí myslia) že xx yy 4 = predlžené Ačko na bomby a koniec "bo ja mám pravdu"... ?
Re #35624 Apeer: hej len vysvetľuj odborníkom... ?
Reakcia na: PTI #35654:
Nebude prekazat to, ze zostal na povodnom mieste?
Reakcia na: Nodes #35653:
Mňa zas zaujalo označenie koľajníc ako kolaje, ale viac ma zaujíma chodník. Sú približne tri a pol metra na tak frekventovanom bode dostačujúce, najmä, keď tam ešte pribudne prístrešok? Aby to nedopadlo ako na druhej strane medzi Gloriou a Doubletree.
Reakcia na: Nodes #35653:
Áno, je to pôvodný radič CSS-ky, ktorý sa musel iba upraviť - dopĺńali sa signálne skupiny, ale ostáva naďalej riadiť celé NO, priechody pred Dargovom a na Štúrovej - Fejova. Má asi 25 rokov, je to historický kus, ale vzhľadom na to, že je na ňom závislá koordinácia v celom centre, musí fungovať ďalej až do úplnej prestavby križovatky. Teraz sa vymeniť nedal, na tú pôvodnú kabeláž a návestidlá by žiadny nový radič nefungoval.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.