"A napríklad čo som sa mal ošaliť, keď som cestoval domov s 5221 na zálohe lebo Solaris mal poruchu?"
Veď dobre, mne je jedno v čom sa veziem, kým mi nepríde Tedom, mám srdce na pokoji.
Re #34441 solac3903: jj to som poriadne zamotal, až neskôr mi došlo.
To hej, všimol som si a jednoznačne to chválim, aj keď stále mi chýba unifikácia liniek, teda len jeden typ vozov na každej linke tak, ako to býva inde (asi všade).
co sa tyka nasadzovania vozidiel, tak (vynimajuc novinku solarisy na 55 a tie nasledne chybajuce na 15 a 19 ) typovost sa po 1.11. konecne zacala ako-tak dodrziavat, apson co sa tyka dlzky vozov...
Menšie som myslel SU15. Keďže nové busy sa musia rozhádzať po celom meste, také čosi ako unifikácie (aspoň liniek, keď už nie celého vozidlového parku) tu neexistuje.
Aha, čiže raz mu vyjde celá trasa, raz len posilový spoj a v centre sa otočí, hej? Nebolo by lepšie, ak by sa takto otáčali menšie vozy a veľké šli celú trasu?
Aspoň je ale menšia šanca, že sa dovalí niektorý z vibrátorov.
A keď je reč o Solarisoch, podľa čoho sa určuje ktorý voz ide na desiatke na ranný posilový spoj (Madridská - NO)? Lebo podľa mňa je hlúposť poslať vozidlo s najvyššou kapacitou (SU18) na v podstate vložený spoj.
Práve ten interval je pri tejto linke problém. A tiež ten súbeh na Furči, ale o tom som radšej ticho, lebo zas to niekomu bude vadiť. Ale je viac liniek s podobne nechutnými intervalmi, ako napríklad 31, či nechutným súbehom ako 13, 52, ale to sa môžeme poďakovať niekomu inému, kto nepodpísal pôvodné LV.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jt