Povolené to nie je, ale dalo by sa to vyriešiť BUS pruhom a električkový nástupný ostrovček by sa dal využiť aj ako zastávka autobusu. Tak sa to bežne robí v Brne, aj v Prahe som to videl, dokonca je tam BUS pruh pri jeho ukončovaní nadradený - ostatné vozy sa pripájajú do pruhu, v ktorom jazdia autobusy, nie naopak.
asi malo využívaš ten smer, každý deň a nielen L11 využíva električkový semafor na to aby nestali v kolonach, takto by to mohli využívať aj ostatný vodiči keby to bolo "povolene".
ta keby ju využivali pravidelne 70 ročne zaplakane chobotnice ktore vyvolavaju každu chvilu bo linka 17 ta bola by aj na linke 10,tu vam dobre toto čo mate ? ? ?
Dnes o 15.29 si vodič #5001 (L11?) pri Krajskom súde -> NO skrátil cestu tak, že išiel cez električkovú trať a potom veselo na červenú (pre autá) pokračoval ďalej.
Keď je tá linka využívaná, prečo nedostane normálne intervaly? Raz za 20 minút v špičke, 30 cez víkend má byť interval pre MHD? Keď už má jazdiť autobus pod trolejovým vedením, tak nech to nie je paródia na MHD.
5224 bol natočený a minútu pred výjazdom no na poslednú chvíľu sa rozhodlo NIE VODIČOM, že Mercedes ostáva aj v Bčku, kedže močovina alebo inak povedané Adblue je už zakúpená a bude doliata (neviem či sa tak už stalo).
Re #31928 Peter55: garantujem ti že to zámer určite nebol.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
solac3903