Mam tiez aj taky budik a teraz ked sa menil v nedelu rano cas, mal som nocnu, tak mi z 2:59:59 naskocilo 2:00:00 bez problemov. O prenose polohy prazskych elektriciek sa mi podarilo zatial zistit len to, ze je to vraj na baze nejakych infracervenych detektorov. Vraj som napisal preto, lebo moj hlavny kontakt v Prahe sa mi zo zahadnych dovodov nehlasi...
My mame doma radio controlled budik a tak raz za rok sa satelit rozhodne, ze nebude podavat informacie, takze je vtedy nepouzitelny, a ked sa meni cas, tak sa niekedy zmeni az za den... Radio controlled hodiny su na nic
Dnes mali Soplarisy volno? Na l.c.12 som zastihol 3201, 5219, ktorou som sa aj zviezol - dokonca hlasila zastavky. V opacnom smere potom hlasil zastavky aj 3517. A na l. c.30 zas bola 6299.
Dnes som tadeto isiel a ta naväznost ma skutocne prekvapila. Navyse zo studenej, pomalej T3-ky som prestupil do vyhriateho, rychleho SU 15. Aj ked mal pasmo 0.
len spomeniem, ze tento vikend prebieha navarovanie oblukov pri vjazde pod most pri VSS, preto je vylucena elektrickova doprava z useku VSS-Krasna
L3,7,9 chodia do Barce (mame tu teraz najlepsie intervaly v celom meste :o))
R2 je komplet nahradena autobusmi
v useku VSS-Krasna premava autobus 'X' a podla toho co som zbezne videl, tak je dost dobra navaznost na prestup...
Dnes pri ceste do nocnej zmeny sa podarilo DPMK ma o5 vytocit. L6 ma odchod zo zastavky Plynarne smer zel. stanica odchod 17.03, ja som ju videl z nej odchadzat 16.59 a pol. Otazka, naco je vobec nejaky cestovny poriadok??? Dakujem DPMK.
Problem je v tom, ze GPS ma presnost nejakych 100 metrov, takze sa to napriklad na hlasenie zastavok neda pouzit(aj ked EMTest zrovna tymto sposobom "hlasi zastavky", v BA mame take jedno vozidlo a bola to fakt haluz, niekedy to zahlasilo este pred zastavkou, ze Nasleduje.. a proste hockedy to zahlasilo zastavku a pod.) vobec, a na sledovanie vozidla na trase dost zle. Ale pokial ide o sledovanie vozidla, ktore nechodi po svojej trase stale(cize vsetko okrem MHD), tak je to celkom dobre, aspon sa nestrati
e #288 Andy> Neviem ci sa na to neda pouzit GPS, ale nedavno som cital v jednom internom materiali nemenovanej firmy (slovenskej!), ze odkedy do vozidiel namontovali navigacne pristroje GPS, kleslo im zneuzivanie a tym aj prevadzkove naklady vozidiel, lebo mozu sledovat ich pohyb... A tie prazske elektricky zistim.
No ta zvucka v IC co som pocul naposledy ja, praveze bol moc dlha. Uplne staci take nieco ako je v Ziline, Brne, alebo Ostrave. Lebo to co som ja pocul v IC znelo, ako zvonceky do domov. Mne staci nejaky sekundovy zvuk, a nie aby mi to vyhravalo 5 sekund.
Dnešné ráno bolo fakt cool. Cestári boli opäť pripravení!!!! Ďakujem vodičovi 4305 za dopravenie do práce, aj keď mu (v tej metelici) blokovalo predné koleso na voze.
Sarko> Potom co viem, ze prazski dispeceri mozu sledovat pohyb elektriciek elektronicky, snad na baze GPS, s vyhodnotenim ich jazdy podla grafikonu, tak som rad, ze nase IC je aspon zvuckou na ich urovni Inac, pri tom IC som stal s kolegom, ktory ma tesne predtym vymenil.
To je sranda, prave cestujem v IC Tatran z Kosic a vo vlaku na ohlasovanie stanic je tu pouzita presne ta zvucka, ako v prazskych elektrickach
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Esicko