bohuzial vdaka prechodu medzi L27/L11 si musime zvyknut ze SU su aj na indian-line (otazne je za ako dlho budu sedadla zavsivavene pri takej koncentracii + ine havede)
Chlapci, dobre, ze ste v tych mojich vetach nezacali robit vetny rozbor (podmet, prisudok and so on :)/ Som rychlo klepal, tak som dal ',' namiesto '.' Z piatich fotiek tej havarie T3 sa mi podarila az jedna celkom obstojne. Za nou stala 513.
L2 359-cajnik takmer celu jazdu po komenskeho zvoni (extrem je 50m v kuse) btw: vydava tak odporne zvuky pocas jazdy ze ta zaplata na podlahe sa popri nich uplne strati...
Akurat som bol na wc,ked auto odtiahli dopravaci a sli eliny.
K tej 5004 na L55:myslim si,ze ten clovek chcel nastupit zadnymi dverami,akurat ked sa zatvarali a tie ho pleskli,lebo bzuciak este dlho zvonil.
359 buchnuta nebola,dnes jazdi na L2,521 na L9.Vcera sa buchla ina T3,evc vam neprezradim,ale sla do vozovne v spominanom case,ked som odoslal prispevok.Mam i foto,ale z velkej vzdialenosti.
Tak neviem, ale v Marekovom prispevku vidim ciarku, nie bodku. Cize ciarka znamena, ze ide o suvetie, nie o dve vety. Z toho, co napisal, mi vyplyva, ze nehodu utrpela prave 359. A ta zaplata je urcite po tej kabelazi. Ale nevyzera to dobre.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
5
L18 - 3210, 3509, 3530, 3534, 4099
L20 - 5216, 5225, 5238, 5242
L32 - 3203, 3206, 3208, 4308
L55 - 5004, 5210, 5214, 6262, 6291, 6412