Diggi > Som si isty asi do tej miery, do akej si ma zneistil. Ale ja som tou 388+389 cestoval. Teraz uz si nejaky detail vybavit neviem, pretoze MHD cestujem pomerne casto, najviac 6, R1, 11, 27.
Nodes > Nie s Karosu sa zataiľ končí,kým neprídu s niečim novým, alebo ak ostanú nejaké peniaze po budúcoročnom nákupe Solarisov, tak len vtedy.
Esí ko : Si si istý, že to bola 388+389? Tá totiž v sobotu 18.10. stále pred TU na jalových podvozkoch, z čoho mi vychádza, že je na 99% na prehliadke.
Podávam sťažnosť na vodiča l. č. 7 (suprava 376?-377), s odchodom 6.46 od OC Važec. Nakoľko reálny príchod na zastávku bol 6.49 a následne sa vôbec nesnažil dohnať zameškané, skôr naopak a pri TU mal meškanie takmer 6 min.
A ešte opodstatnenosť sóla na l. 3. Včera poobede som išiel spomínanou linkou a na Rovníkovej sa do 1nej T3 ky nahrnula polovica obch. akadémie...
Dnes L30 (Solaris #3504) s príchodom na NO o 20:14 prišla 20:20. Celá podlaha bola mokrá, asi vodič umyl na konečnej. Zastávky nehlásil a mal nastavený zlý cieľ jazdy (opačný).
ono totiz ziadna nieje... Ak teda neratam plynofikaciu. Jeden pan povedal, ze vraj udajne to bude jazdit este 10 rokov. Hmm, no neviem, ale rozpadavat sa zacali tie nase plynaky uz teraz.
Nerozumiem ( anti ) koncepcii obnovy autobusov v Bratislave. o:
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bm