Práve sedím v 3004 na L38 a medzi Poľovom a Perešom sme sa pretekali so 4089 na aR1z... 3004 najprv v ľavom pruhu dobehol 4098, prispôsobil sa mu a vodiť sa posunkom pýtal, či ho predbieha. Na vodiča 3004 som nevidel, ale na to vodič 4089 to poriadne rozfofroval. Samozrejme, že aj 3004 a po takých 500m ho predbehol. Vodič zo 4089 na nás ešte uznanlivo kývol a pozdravil. Mohli sme ísť viac ako 75 km/h.
odstavené eR- 390+391, 534
aR1z- 3103
aR7z- 4206
a26- 6401 (zvonku sa nezdá, ale vnútri vyzerá ako poriadny vrak a ešte aj výfukové plyny tam dosť cítiť...)
Práve cestujem s autobusovou R1z v 4082. Okrem toho, že medzi 1. a 2. dvermi, kde sedím, centimeter vedľa mňa medzičasom spadla linková tabuľa RA Košice - VA U.S.Steel (za ňou na mieste zostala zalaminovaná dočasná R1), som si všimol aj žlté nálepky na predných sklách po oboch stranách s textom červenej farby "Prosíme vás postupujte ďalej do vozidla", 3 piktogramy ľudí a prerušovaná šípka.
Maťo: Vďaka za info. Tak to museli mať dispečeri perný deň, pretože sa im tam zasekali aj vozidlá, ktoré potom chýbali na mestských linkách (pozri info o chýbajúcich spojoch na L3 a 5). Na VA som bol po 9:00, kde som stretol aj riaditeľa PKD a vedúceho vozovne. Nič nenasvedčovalo tomu, že by tam mal byť nejaký problém. Možno niekde niečo zle vyrovnali a niečo im mimovoľne vykoľajilo. Presne ako vravíš, som na mieste aj ja uvažoval, že novú koľajovú spojku za výstupným stanovištom dali dosť ďaleko, tak mi napadlo, že tam pokojne môže zájsť KT8 z L5 (pre ktoré je jedno, ako je v daný deň otočené) a v čase odjazdu sa len jednoducho posunie na prostredné nástupište.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dopravák