Bus ktorý mal nahrádzať električku s odchodom o 12.43 od Krajského uradu sa dotrepal o 13.01. Košickým vetrom ošľahaní železiari ešte museli v rámci blížiaceho sa maratónu abslovovať cezpoľný beh, lebo vodič 6258-ky jednoducho ignoroval električkovú zastávku a zastavil až na parkovisku pred budovou Východslovenskej vodárenskej spoločnosti na Komenského ul....
Druhá R3-ka v podobe Solarisu č. 3523 už stála na BKV v električkovej zastávke...
Neviem ale nikde na zastávke nie je oznam o tom, že autobus zastaví tam kde uzná vodič za vhodné.
? ? ?
E-e. Aj v pondelok ešte behala s inverzným fontom... v stredu už zase nie. Nejako tam musia byť obe verzie a záleží od toho, čo zadá vodič... ?
Dnes bola (512) na negarant. službe, 40 minút pred garant. (čo jazdilo tam, neviem, asi 517 al.521)
Aha, vďaka za upresnenie. No preto sa mi to nezdalo, keď si mi do telefónu vravel, ak si doma počul poriadnu ranu, že od križovatky s Watsonovou je to dosť ďaleko. Keď si povedal, že "pri Tebe", mne sa automaticky vybavila táto križovatka. ?
Tak ten najstarší inverzný font z roku 1995 existoval len do konca minulého týždňa. Ale ešte stále to nie je najnovší font. Cieľ je totiž vyobrazený nie tučne, ale obyčajne (1x1 dot), detto ako smer v spodnom riadku. Pritom čísla liniek sú už myslím tie najnovšie... ?
Upresnim, to bolo na krizovatke Komenskeho - Vysokoskolska Inac zo zdrzania nebolo nic. Hned ako prisla 6298 ako R3 (o 17tej hod) vodic si svojho zdemolovaneho favorita odtiahol na parkovisko pred VVaK, aby neblokoval prejazd elektriciek.
Vcera jazdili na L9 512 a 517. Kamarat mi hovoril, ze 512 ked je na L7 ma inak vyobrazenu '7' - zeleny podklad a v tom cierna '7'. Vcera na L9 mala klasicke zobrazenie t.j. vsetko cierny podklad a cislica + text bol zelenou. A ma stary font.
Dnes na L9 517 + 521 (jazdia priblizne v 40 minutovom intervale)
Konecne sa mi podarilo dostat vcera do Sace, tak som cakal co pride ako 107cka. Namiesto mnou ocakavanej 5401 prisla 6247. Vodic si pekne zabsolvoval celu trasu 107 (aj do Lorincika zasiel na prekvapenie). Inac zmizol odtial pristresok, ktory bol umiestneny v slzicke, okolo ktorej sa otacaju vozidla. (Vratane SAD zastavky, ktora bola umiestnena vo vnutri pristresku). Zostali tam uz len vypilene podpery. Cestou zo Sace som nikde nevidel poslednu 25ku a takisto 26 ktora ma prichod o 22.49 na tiez neprisla.
Dnes rano na L31 bol asi nejaky novy sofer. Najprv pozabudol odbocit z Presovskej cesty na Opatovsku a siel smerom na Nam. Osloboditelov a potom neved, kde su zastavky na Opatovskej ceste. Kedze zastavky su docasne poprasuvane, on to nevedel a zastavoval na povodnych zastavkach, nie na prelozenych.
No asi lepší nápad, ako vrátiť L12 do pôvodnej trasy (cez Zimnú a komplet Moyzesovu), by bolo viesť ju od KÚ po Watsonovej, k FNsP a ďalej ako dnes. Teraz je to ale dosť divná linka, zbytočne kľukatá a tá "zachádzka" k FNsP pôsobí dosť zdĺhavo. Keby šla priamo po Watsonke, to by bolo ok.
Len by som doplnil, že aj v časoch jej pôvodnej trasy, keď ešte na nej jazdili krátke vozy, tak jazdila preplnená aj v jej starej trase, teda od starej nemocnice po Športovú halu, často aj ďalej. Ak si dobre spomínam, tak tých 5 - 10 rokov dozadu boli na nej stálicami vozy 6409, 6414, 6265, no a keď prišli prvé 932-ky, tak aj 5204.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dispecer
RN DOTS majú: Škody 15 Tr: 1001 - 1007
Ikarusy 280.08 a 280.87: 4085, 4087, 4097, 4099, 4206p, 4211
Karosy B 932: ...
...
...