Nexce sa mi veriť, že by vyradili aj 4126/II zakúpený v roku 2000. V areáli v Šaci sa však od novembra 2003 nachádzal aj Ikarus 280.10 ev. č. 4128 a možno aj 4129 (info ro Furčana, že 4128 bol v areáli ešte minulý týždeň). Čísla 4128, 4129 a 4126 sú zameniteľné pokiaľ nestojíš priamo pri buse. Zajtra skočím do Šace a uvidíme, čo tam ostalo. ?
Prosím Vás, nemohol by mi niekto napísať ktoré všetky vozidlá boli vyradené z DPMK?? Alebo stačia len tie, ktoré ešte jazdia (iba ev. čísla). Dik všetkým
Dnes sa pokazili dve, hned po sebe iduce busy na L31. Takze trebalo dvojnasobnu zalohu. 4088 - motor, 3002 - dvere.
Inac to, ze sa na 3002 nezatvaraju posledne dvere si vsimol vodic az na lingove; od VSS az po lingov isiel s otvorenymi dverami.
Nodes: Krajné články rýpu obrubníky na vonkajšej strane oblúkov aj na šestkovej koľaji nie? I keď menej, lebo polomer oblúkov je tu väčší. Čo sa týka NP KT-čiek, je to tak, stredný článok zachytáva o obrubníky vo vnútorných oblúkoch...
Z mojho laickeho pohladu to co spominas, tak KT8 vacsinou dru prednym smetadlom (neviem ci je to spravny nazov). Lenze 512 stala na sestkovej kolaji a drela na NP castou pod dverami. Na tie obrubniky je az prilis nizkopodlazna.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter
Inac to, ze sa na 3002 nezatvaraju posledne dvere si vsimol vodic az na lingove; od VSS az po lingov isiel s otvorenymi dverami.