Tak potom je všetko jasné. Žiadne Rumunsko - do odchodov L19 a 27 z Dneperskej sa prenáša meškanie z predošlého spoja. Tomuto sa veľmi čeliť nedá. Možno navýšením výpravy, ale na to nie sú peniaze.
Pokial budu robit nadurovnovu krizovatku vys Opatske - presovska tak to meskanie bude kazdy den az kym clovek ktory ma na starosti cp neurobi zmeni. Co pri terajsom vedeni nebude asi nikdy. A linka 24 ma na konecnej Dneperska 3 minuty na vyrovnanie.
Pri Važci o 16.40 bola 521 s nápisom VYHRADENÉ PRE DPMK ?
Fascinujúcim dojmom na mňa pôsobí aj nápis OD BAJKAL na označníku výstupnej zastávky pri Važci...
Dneska okolo 17:30 som nastúpil na zastávke Palackého do busu #3212. a všimol som si že sa mu celkom nezatvorilo jedno krídlo dverí.Bol som na to upozorniť vodiča... povedal my že otom vie a bol ticho. Na zákrutách sa krídlo dverí pootvorilo. Na konečnej (Exnárova) som čakal že stým pôjde do garáže,ale nie on pokračoval do Myslavy. ?
No DP Brno už mal jednu príležitosť mať #1739 z kompletnej ex #515, ale náročnosť rekonštrukcie A článku zrejme zmenilo rozhodnutie, čo pravdepodobne využil DP Ostrava pre opravu svojich #1502 a 1515.
Ja naopak dúfam, že to tu nenájde nejaký špekulant z magistrátu, ktorému sa v očiach začnú kresliť symboly dolára. ?
Ak si DPMK dá záležať, tak ten článok na odpis nedá. V Brne boli nehody KT8 s oveľa väčším rozsahom poškodenia a deformácie a dokázali si to spraviť sami. Aj KT8D5 #515 bola oproti tomu "malina", ale nie, my sme sa nechali počuť od ČKD, že článok je neopraviteľný a treba zakúpiť nový. Z havarovaného článku 515A si Krnováci trúfali opraviť rám a urobiť novostavbu karosérie. Kvôli finančnej náročnosti sa však rozhodlo pre skombinovanie opráv dvoch ostravských KT8 a rám z 515A sa definitívne zošrotoval.
525 by sa naozaj hodilo nechať rekonštruovať na KT8D5R.N2, jednak bude tým pádom oprava lacnejšia a rekonštrukcia s dosadením NP článku bude len o niečo málo drahšia.
Nodes , a prosim pak ktery ?? Dilny si to rovnaji samy . I tu ohlou prolizacku si opravily samy. Jinak tohle je balada oproti nehode 1738. Tam narazem byly ohnuty i schody a silou narazu praskl ten siroky sloupek u ridicovy kabiny. A uz jezdi. Ale esli ji budete vyrazovat :))
Re #2475 Nodes :nemaji novy Acko, je to byvaly B clanek tusim z ex515 u kteryho upravili v Krnove kloub na provedeni A.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
rl
L11 - 4303, 3003, 4205
L12 - 5233 ?
L13 - 5101-5103
L14 - 5236, 5005
L15 - 5207
L16 - 5219 ?
L18 - 5216 ?
L22 - 5222, 5229
L27 - 3203, 4089, 4099, 3205
L29 - 5217
L31 - 3003
L34 - 3212, 3204, 3210, 4308
L35 - 6291, 6404
L36 - 5003, 5213, 5238
L53 - 4085, 4307, 4098, 4305, 4201, 4088
L54 - 5210
L55 - 5204, 6270 ? ?
L56 - 3530 ?
L70 - 2003, 2006
L71 - 1005, 1010
L72 - 1002, 1008
RA5 - 6247, 4094, 5213
TESCO BUS - 6244