Dnes (dopoludnia):
L2: 408,420,387
L3: 616,612,606
L4: 605,613
L5: 513,536
L6: 388,418,397,386 (+401 za nejakú poruchu)
L7: 417,413,403,406
L9: 410+411,618+619,398+399,608+609,390+391,521
LR: 392+393,367,610+611
zálohy: 508(Loky),509(Važec)
5103 na L15
L2: 408,420,387
L3: 616,612,606
L4: 605,613
L5: 513,536
L6: 388,418,397,386 (+401 za nejakú poruchu)
L7: 417,413,403,406
L9: 410+411,618+619,398+399,608+609,390+391,521
LR: 392+393,367,610+611
zálohy: 508(Loky),509(Važec)
5103 na L15
Tomi
Pozeram si toto forum iba vynimocne, ale pridam jeden prispevocek s reakciou na presne casy odchodov/prichodov autobusov.
Bol som cez leto autom v Spanielsku. Nedalo mi vsak a skusil som aj verejnu dopravu. Najprv mi to pripadalo extremisticke, neskor som si trochu zvykol, ze uvedeny odchod mestskeho autobusu sa mysli s toleranciou cca +/- 10 minut, medzimestske kludne aj +/- 20 az 30 minut. Osobne som zazil linku asi 250km dlhu, z La Corune odchod o 15 minut neskor, na konecnej stanici vdaka viac ako divokej jazde o pol hodinu skor... Prejst semafor na zelenu by bolo podla vodica asi neferove voci ostatnej doprave, v kruhovych objazdoch si automaticky uplatnoval pravo vacsieho. Prezil som...
Vlaky detto, ak sa chce clovek dostat niekam, musi byt na zastavke aspon o 20 minut skor a cakat (miestni dokonca dokazu pokojne cakat) hoci aj 45 minut na vlak.
Vyhliadkova elektricka so vstupnym 1 Euro a intervalom 1x za hodinu meskala 15 minut.
Ale to vsetko je pre miestnych OK, tam totizto verejnou dopravou chodia snad uz iba decka do skoly a nezamestnani, ktori si nemozu dovolit zivit auto a maju casu viac ako dost...