Keďže podvozky zostali v DPMK a opravovali sa vo vlastnej réžii, ja naopak predpokladám, že ide o vyosenie kolesa a zrejme nie jedného... S #517 natriasa tak, ako natriasalo aj predtým a to isté mi potvrdil aj pôvodný "majiteľ" vozidla ešte spred reko vozidla.
Zda sa, ze ludia, co sa viezli NP KT, maju dovod na oslavy, pretoze zazili nieco mimoriadne-nevsedne a vzacne.Vcera som mal prilezitost a zviezol sa 517. No bol som sklamany. Sedel som v B casti pri klbe a cela cast sa triasla-nadhadzovala (predpokladam plosky na okolesniku-tesne po rekonstrukcii som neuvazoval s vyosenim kolesa).Potom som sa presunul k zadnej kabine, nech si ju obzriem.Ako som stupil na urcite miesto za kabinou, pravdepodobne vibracie zapricinili, ze zo spodu zacalo nieco klepat. Maximalne sklamanie.
Dopravak: 1018 nemal poobede poruchu ale taku nehodu. Zrazil ho jeden na mol opity muz. Ked trolej prichadzal na zastavku pri poliklinike vychod, ten muz chcel nastupit ale sa potkol a hlavou vletel do bocnej steny iduceho treljbusu. Takmer skoncil pod kolesami. Ale aj tak utrpel nejake poranenia a musela ho odviezt sanitka.
Nodes: Bug je anglický výraz používaný v počítačovej terminologii a znamená to programová chyba. No a naše NP KT8 tých "bugov" vykazujú viac ako dosť...
Na Alejovej sa dnes v mieste bezpečnostnej zastávky z 521 vylial olej z prevodovky. Musel vytiecť komplet obsah, keď sa zadrela tak, že sa neotáčalo koleso. O 10:13 ju nahradila dispozičná záloha z Lokomotívy, #512, na ktorej pracoval Shorty. Porucha je dosť vážna,takže podľa Shortyho by 521 mohla opäť vyjsť na L9 teoreticky pozajtra.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
3001