Mimochodom, keď som v pondelok dopoludnia šiel očumovať NP briky, na L7 jazdila 517, ale na L9 jazdila namiesto 521 náhradná doprava To znamená, že kto sa spoľahol na CP, kde nie je ani slovo o tom, že L9 je negarantovaná, bol sklamaný.
Podľa mojich informácií už mesto Košice v minulosti pokuty schytalo, keď 1.5. miesto slovenských zástav pri príležitosti štátneho sviatku všade viseli zástavy mesta Košice v rámci osláv Dní mesta Košice ?
Je vcelku chvalitebne, ze DPMK ma na svojich autobusoch, hlavne SU 15 vyzdobu v suvislosti s EU...
lenze:
Výzdoba na prvého mája
Pri príležitosti vstupu Slovenskej republiky do Európskej únie sú povinné štátne orgány vymenované v Zákone č.63/1993 Zb. o štátnych symboloch vyvesiť štátnu zástavu spolu so zástavou Európskej únie. K výzdobe sa môžu pripojiť aj ďalšie organizácie, pričom treba vyvesiť našu zástavu spolu s európskou, pričom vlajka EÚ musí visieť z čelného pohľadu vpravo od zástavy slovenskej. Zástavami môžu byť organizácie vyzdobené už 30 apríla 2004.
A VSETKY SOLARIS URBINO 15 ktore som videl to maju PRESNE OPACNE... niekto si koleduje o postih?
vedeli ste, aky obrovsky problem je zdvihnut zberac na 517? Po chvili sa to podarilo aj zamestnancom DP a KTcko v zavese s 359 sa cochvila poberie na Bardejovsku...
Tak, supravu 1+10 z namestia odtiahla 501, T2ka odisla "po svojich", v zavese s 203kou... Ostava dotiahnut sem 359 a 517, ktore sa potom samy poberu do vozovne
Elektricka ide po Hlavnej!!! (nevadi, ze ju tlaci vetrieska ;))) Pri Nam. MM uz stoja ''supravy'' 1+12 a nadherna 212+203, caka sa na KTcko kt. ich odtiahne. 517 a 359 este stoja pri Aide...
Ešte v pondelok spadla na Gorkého ulici pred sólo Ikarus 500? dopravná značka "Cesta v rekonštrukcii". Vodič musel vystúpiť a tú značku vlastnoručne premiestniť na trávnik ?
Inac odkedy su na L18 solarisy, voz 3518 je nonstop kazdy den na tejto linke.
Ale dnes mal 3518 na L18 18-minutove meskanie (pekne to ciselne pasuje, same 18-ky). Takze isli dve spoje 3518 a 3517 na L18 za sebou v 2-min. intervale.
Áno , včetne zásahu "krumpáčkomanda rýchleho nasadenia" ,hlásičov bez nahrávky atď....to dokumentuje do posledného detailu perfektne spracované a uvážené projekty a inovácie dp. Ale ja by som sa divil skor opaku. DP proste podla tradície zase raz nesklamal.
Včera sa pokazila 3205 na Mieri (linka 27). Mala niečo z dverami. O päť minút prišla 53 (4305). Vodič chcel zabočiť na Sofijskú. Potom musel cúvnuť.
Pred pár dňami som išiel 3103 a šofér v zákrute na zast. Sídl.Ťahan.-MÚ začal nadávať na šoféra, citujem: "Ty k...t jeden po....ný jak môžeš jazdiť autom," koniec citátu. A potom sa spojil z tetkou v dispečérskej búdke a nadával ďalej. Potom si zapálil cigaretu, čiže tam bol nedýchateľný vzduch. Toto bol vrchol drzosti. Mal som sto chutí mu vynadať. Šofér je predsa taký istý človek ako cestujúci a keď ten nesmie fajčiť ani šofér
Aby bolo všetkým jasno, konštrukcia KT8D5.RN2 sa nijako nemenila, t.j. ani rozmery dverí. No a keďže sa dosadila výsuvná plošina, bez rekonštrukcie a zmeny komponentov, čo by malo za následok zvýšenie ceny rekonštrukcie, bola zapustená pod dvere, t.j. pod konštrukciu prostredného článku, pričom došlo k predĺženiu vozidlovej skrine a teda zmenšeniu priestoru medzi temenom koľajnice a hranou vozidlovej skrine. Takže, ako hovorí Shorty, kým doteraz boli strašiakom obrubníky na vonkajších stranách oblúkov, pre RN2-ky sú postrachom už aj obrubníky na vnútorných stranách oblúkov.
SHORTY:
Pred malou chvíľou som už telefonicky na najvyššom mieste upozornil na obrubník pri odbočení zo Štúrovej na Južnú tr. Keď som pred chvíľou s našťastie len mierne obsadenou 517-kou videl, ako sme na milimetre prešli nad obrubníkom a popri jednom šikmo vyvrátenom pozdĺžniku, zakryl som si oči... O chvíľu končí škola a začne špička, tak som súril, nech dovtedy aspoň vyhodia ten veľký kus vyčnievajúceho obrubníka.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter