Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: jano45 #1395:
3527 nekomentujem,humus 1.triedy,tie dvere,fuuuuuuuuuuuuuuuuj.
Elektrickou sa zacal sirit divny smrad. Po vystupeni mi je jasne, preco - posledna naprava sa bez otacania smyka po kolajniciach.....
Mimochodom, keď som v pondelok dopoludnia šiel očumovať NP briky, na L7 jazdila 517, ale na L9 jazdila namiesto 521 náhradná doprava 😞 To znamená, že kto sa spoľahol na CP, kde nie je ani slovo o tom, že L9 je negarantovaná, bol sklamaný.
521 sa s tazkymi problemami a priebeznym zastavovanim derie do kopca na Alejovej ul...
Reakcia na: rl #1393:

moj zlaty, pravidla cestnej premavky hovoria jasne, vodic nesmie jest pit ani fajcit pocas jazdy !!!
Reakcia na: xyz #1404:
Podľa mojich informácií už mesto Košice v minulosti pokuty schytalo, keď 1.5. miesto slovenských zástav pri príležitosti štátneho sviatku všade viseli zástavy mesta Košice v rámci osláv Dní mesta Košice ?
Je vcelku chvalitebne, ze DPMK ma na svojich autobusoch, hlavne SU 15 vyzdobu v suvislosti s EU...

lenze:

Výzdoba na prvého mája
Pri príležitosti vstupu Slovenskej republiky do Európskej únie sú povinné štátne orgány vymenované v Zákone č.63/1993 Zb. o štátnych symboloch vyvesiť štátnu zástavu spolu so zástavou Európskej únie. K výzdobe sa môžu pripojiť aj ďalšie organizácie, pričom treba vyvesiť našu zástavu spolu s európskou, pričom vlajka EÚ musí visieť z čelného pohľadu vpravo od zástavy slovenskej. Zástavami môžu byť organizácie vyzdobené už 30 apríla 2004.

A VSETKY SOLARIS URBINO 15 ktore som videl to maju PRESNE OPACNE... niekto si koleduje o postih?
Neviem, ako dlho, ale vcera uz bola 401 v premavke na l .c 3.
vedeli ste, aky obrovsky problem je zdvihnut zberac na 517? Po chvili sa to podarilo aj zamestnancom DP a KTcko v zavese s 359 sa cochvila poberie na Bardejovsku...
Tak, supravu 1+10 z namestia odtiahla 501, T2ka odisla "po svojich", v zavese s 203kou... Ostava dotiahnut sem 359 a 517, ktore sa potom samy poberu do vozovne
Elektricka ide po Hlavnej!!! (nevadi, ze ju tlaci vetrieska ;))) Pri Nam. MM uz stoja ''supravy'' 1+12 a nadherna 212+203, caka sa na KTcko kt. ich odtiahne. 517 a 359 este stoja pri Aide...
Prosim nelakajte sa, ta reklama je len docasny jav, ktory potrva mesiac. Na oplatku v majovom a junovom cisle NotaBene najdete reklamu na iMHD.sk 😃
Ešte v pondelok spadla na Gorkého ulici pred sólo Ikarus 500? dopravná značka "Cesta v rekonštrukcii". Vodič musel vystúpiť a tú značku vlastnoručne premiestniť na trávnik ?
Inac odkedy su na L18 solarisy, voz 3518 je nonstop kazdy den na tejto linke.

Ale dnes mal 3518 na L18 18-minutove meskanie (pekne to ciselne pasuje, same 18-ky). Takze isli dve spoje 3518 a 3517 na L18 za sebou v 2-min. intervale.
Dnes okolo 17:00 stala odstavena 6212 na L55 uprostred krizovatky pred Hypertescom a okolo policajti. Predpokladam ze mala nejaku mensiu koliziu
Fuj 3527 to je grrrrc ? ? ? ?‍☠️ ? ? STRASNE
Reakcia na: balky #1387:

Áno , včetne zásahu "krumpáčkomanda rýchleho nasadenia" ,hlásičov bez nahrávky atď....to dokumentuje do posledného detailu perfektne spracované a uvážené projekty a inovácie dp. Ale ja by som sa divil skor opaku. DP proste podla tradície zase raz nesklamal.
Včera sa pokazila 3205 na Mieri (linka 27). Mala niečo z dverami. O päť minút prišla 53 (4305). Vodič chcel zabočiť na Sofijskú. Potom musel cúvnuť.

Pred pár dňami som išiel 3103 a šofér v zákrute na zast. Sídl.Ťahan.-MÚ začal nadávať na šoféra, citujem: "Ty k...t jeden po....ný jak môžeš jazdiť autom," koniec citátu. A potom sa spojil z tetkou v dispečérskej búdke a nadával ďalej. Potom si zapálil cigaretu, čiže tam bol nedýchateľný vzduch. Toto bol vrchol drzosti. Mal som sto chutí mu vynadať. Šofér je predsa taký istý človek ako cestujúci a keď ten nesmie fajčiť ani šofér
Takže moja urgencia bola vyslyšaná a ten veľký kus na Nám. osloboditeľov je už preč. O 14:55 už smerom na Štadión TU prešla totálne zaplnená 517-ka.
Aby bolo všetkým jasno, konštrukcia KT8D5.RN2 sa nijako nemenila, t.j. ani rozmery dverí. No a keďže sa dosadila výsuvná plošina, bez rekonštrukcie a zmeny komponentov, čo by malo za následok zvýšenie ceny rekonštrukcie, bola zapustená pod dvere, t.j. pod konštrukciu prostredného článku, pričom došlo k predĺženiu vozidlovej skrine a teda zmenšeniu priestoru medzi temenom koľajnice a hranou vozidlovej skrine. Takže, ako hovorí Shorty, kým doteraz boli strašiakom obrubníky na vonkajších stranách oblúkov, pre RN2-ky sú postrachom už aj obrubníky na vnútorných stranách oblúkov.

SHORTY:
Pred malou chvíľou som už telefonicky na najvyššom mieste upozornil na obrubník pri odbočení zo Štúrovej na Južnú tr. Keď som pred chvíľou s našťastie len mierne obsadenou 517-kou videl, ako sme na milimetre prešli nad obrubníkom a popri jednom šikmo vyvrátenom pozdĺžniku, zakryl som si oči... O chvíľu končí škola a začne špička, tak som súril, nech dovtedy aspoň vyhodia ten veľký kus vyčnievajúceho obrubníka.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.