Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jimmy #1382:
Dôvod?

Re #1383 savocool: No pokiaľ nemáš platný cestovný lístok, musíš počítať s tým, že pred dopravcom vyjdeš z anonymity...

Re #1387 balky: Tiež som z toho prekvapený. Hovorilo sa jasne o tom, že spoje na L7 budú garantované a spoje na L9 negarantované. No v cestovnom poriadku L9 o tom niet ani zmienky.
A 517 si to rezala na L7. Takze obe uz pocitaju prve km s cestujucimi. Ale napadla ma jedna malickost.
DPMK na CP GARANTUJE, ze vybrane spoje su obsluhovane NP elektrickami. Mame 2 NP eliny, ktore budu v prac. dnoch jazdit na 2 linkach.Je to 100% vytazenost. Ale co ak na niektorej z nich dojde k poruche, bude na prehliadke, alebo nedajboze dojde k stretnutiu s CMV a bude dlhodobo neschopna? DP nema ziadnu nahradu a cestujuci bude znova oklamany!
Ozaj, co je so 404?
KT8D5.RN2 ev.c. 521 sa uspesne vydalo na svoju prvu jazdu na linke c.9...:D
Reakcia na: KVKV #1381:
Na fotografii" target="_blank">http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f8f2f0edf4f0f0f2&no=1&id=27302aeef8f122f7f1f525"> KT8D5.RN2 #517 je pekne vidieť, o koľko je NP časť nižšie od krajných článkov, takže RN2-ky majú profil od bežných KT8 odlišný.
revizori nemate pravo sa dozvediet moje osobne udaje, pokial ja sam vam nedam suhlas taze fuck off. seaboy6@orangeportal.sk
minule ma jeden sofer vyhodil s busu na linke 34 ?
Reakcia na: SHORTY #1379:

A to je dlhodobý problem, alebo vznikol až teraz a prečo? Veď koli KT sa už v časoch ich zavedenia robili úpravy na stanici a inde. Celá sieť by mala byť prejazdná- aspoň som si to myslel. KT..NP majú rovnaký profil, nie?
Reakcia na: SHORTY #1379:
o sa tyka prejazdnosti, napr. obratisko na stanici,vnutorna kolaj. ? Ked tadial prechadza KT8, rype do obrubnika. Vie vobec o tom niekto a co sa s tym mieni robit?
Včera v noci a aj dnes boli vonku s 521 skúšať prejazdnosť trate. Včera to dopadlo úboho, išli na št.TU a pri odbáčaní do smyčky nemohli prejsť kvôli ostrovčeku, takže museli vycúvať späť, išli na loky a detto na ostrovčeku na konečnej. Na námestí pri odbočke na Južnú triedu to bolo o chlp (ale to bol prázdny voz). Včera cez deň ste mohli vidieť voz 607 ako tlačil podvozok s nejakým rámom podľa ktorého vymeriavali prejazdnosť s týmito KT. Majú byť zaradené do služby 09021-2 cez PD a 09041 cez VD.
Takže ako som si pozrel, na L9 sa jedná o 7 spojov v pracovné dni a čase od 7:00 do 20:00 a 3 spoje vo voľné dni v čase od 7:00 do 12:00. Spoje sú označené písmenom "e".
Reakcia na: Nodes #1376:
Doplnim, ze sa to tyka liniek 7 a 9, ako uz bolo avizovane skor.
Ak je pravda to, co som videl, tak 30.4. by mali zacat jazdit NP KT8. Na harmonogramoch platnych od 30.4. su vyznacene spoje vykonavane tymito elektrickami.
Reakcia na: Sarko #1373:
Je sympaticke, ak tu vsetko pises v "priamom prenose". Ale musim ta upozornit, a pre tvoje buduce diskusne prispevky to bude len plus, ze ZSSK je dopravna spolocnost, ktora sa zaobera dopravou cestujucich a prepravou tovaru. O kolaje, dopravnu cestu sa stara ZSR (zeleznice Slovenskej republiky). Ja len, ze ty si rad potrpis na presnych nazvoch a skratkach (T3SUCS) a toto ti uslo.
404+405 zrazka s Aviou pri Astorii, celne sklo rozbite, nastastie vodic OK.
T: Ide o presun T3Mod #359 a KT8D5R.N2 #521, ktoré sa cez víkend mali zúčastniť výstavy železničných vozidiel v rušňovom depe Košice. Presun však poznačili komplikácie, v prvom rade to bol prejazd zo spojky DPMK na vlečkovú koľaj U.S.Steel, kde sa dostať je horšie ako získať víza do USA. Ďalší problém nastal po opustení areálu U.S.S. a presune po spoločných koľajách vlečkových tratí ŽSSK a U.S.S., keď v tiahlom oblúku s rozšíreným rozchodom zapadla medzi koľaje náprava KT8. Presun sa ukončil pod elektrifikovaným úsekom v stanici Haniska pri Košiciach. Tu to mala ďalej ťahať elektrická lokomotíva cca 40 až 60 km/h, lenže nebola istota, či niekde opäť nedôjde k vykoľajeniu, preto sa to celé stoplo a dodnes sa čakalo na súhlas na spätný prejazd kolóny cez areál U.S.S. Električky mali reprezentovať rekonštrukciu ŽOS-iek.
Diggi: Vybili sa mi baterky v digiťáku, tak som už šiel preč s R1 o 11:15, ale kolóna ešte ku bráne vlečky na Valcovniach USS nedorazila. Ak bola o 11:00 videná na Valcovenskej stanici, ku bráne by krokom mohla dôjsť najneskôr okolo 11:45. Keďže onedlho začne špička, je možné, že presun do vozovne sa udeje až popoludní, tak odporúčam tam skočiť, ak chceš nejaké foto.
Reakcia na: Diggi #1369:
Teraz prešli pod St.9 na valcovenskom nádraží (názov je taký aký je) a zachvíľu by mali byť na koľajach DPMK.
Ad Sarko: co se tro děje za přesun električek přes VSŽ.Díky....
Sarko > Kedy odhaduješ príchod do KE?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.