A čo keby tgen váš slávny podnik začal počítať s nejakou inteligentnou a smeroplatnou mernou jednotkou, napríklad nápravovým kilometrom alebo, čo je podľa mňa ideálne, s miestokilometrom? Či to nejde, bo še to tak nigdy nerobilo:-)?
Nie, KT8 je fyzicky článkové vozidlo. Keď sa však povie, na linku X bol vypravený vlak, môže to byť tak sólo (napr. T3, T6), ako aj KT8. Akurát čo sa týka vozidlových km, DPMK to vykazoval (vykazuje?) ako sólo vozidlo. Ale tu ide o nesprávnu interpretáciu, pretože aj keď KT8 je jedno celistvé kĺbové vozidlo (nie súprava vozidiel), vykazuje spotrebu a kapacitu ako 2 vozidlové jednotky.
Nodes: Sólo je jedno vozidlo, súprava sú dve vozidlá a potom je ešte článkové vozidlo=používa sa hlavne pre pojem kapacitnosti. A vlak=spoj. V tomto prípade bez ohľadu na kapacitu, či dĺžku. Spojenie "sólo vlak" je taký slovný paškvil, spolu to neznie dobre.
Zase to blbe a nedoriesene nastupovanie prednymi dverami. ? Aj tak sa nazdavam, ze keby vo VPMK chceli, tak tie KT8 na trojku daju. Takze asi skor je tam iny dovod.
Jedným z dôvodov môže byť, že KT-čiek je nedostatok a nariadením ODS sa prednostne vypravujú na R-ky s ohľadom na nástup prednými dverami. Ale možno je aj iný dôvod.
pripajam sa ku Ayreonovej otazke, lebo sa v tom fakt nevyznam a zaujima ma to. Ked sa KT8 beru ako sola, preco nie su nasadzovane na trojku? Aj ked, kedysi som pocul vyraz " solo vlak " a z toho som cisty. ?
Pri mojom návrhu celková kapacita miest na úseku klesá, to je pravda. Ale na druhej strane argumentujem tým, že ponúkaná kapacita bude rozložená rozvnomerne. Dnes v sedle po desiatich minútach prichádza raz sólo vozeň a raz dvojica. Väčšina cestujúcich prepravujúcich sa do centra využíva ako obslužnú zastávku pre centrum Námestie osloboditeľov a z tohto dôvodu pri čakaní na spoj nerozlišuje medzi spojom L3 a L7. Preto sú spoje L3 neúmerne natrieskané, zatiaľ čo spoje L7 sú v celkom únosnej obsadenosti.
Ak počítame obsaditeľnosť jednej sólo električky ako 100 osôb, v mojom návrhu sa zníži počet miest za hodinu na trase NO - Jazero v jednom smere zo súčasných 3x200+3x100=900 na 4x100+4x100=800 miest v sedlovej hodine. Kompenzáciou však bude rovnomernejšia ponuka a hlavne atraktívnejší interval pre cestujúceho.
Proti 8 min. intervalu v špičke nič nemám, ale na ten momentálne niet. Môj návrh sa dá realizovať hneď a DPMK na ňom ešte ušetrí.
Este som zabudol. Dnes musim pochvalit vodica l. c. 7, ev. c. radsej neuvediem, co ked to nahodou citaju jeho nadriadeni ? , ktory bol na OC Vazec z Tech. Univ. za 23 minut (ano, citaj dvadsattri). Tak to som uz davno nezazil... Mozno to bolo v tom, ze uz pocas cesty menil tabule l. 7 za DO VOZOVNE - chcel co najrychlejsi skoncit. Ani 13-ka by nebola rychlejsia ?
SHORTY: Vdaka ?
Vladimir: Veeelmi pochybujem o zvyseni kultury cestovania pri Tvojom navrhu... To by mozno bolo mozne ? pri 8 min. v spicke, 12 v sedle a cez vikend je 20 a celkom to staci...
Pred nedavnom tu niekto pisal, ze 537 je na VP. Dnes bola na skusobnej jazde. Lak ma v predchadzajucej kombinacii.
Citam, ze prisel 3527? Fajn, postupny koniec klbovych autobusov v KE pokracuje.
Ayreon: Keďže ti nikto nedal odpoved na tvoju otázku, ja ti len môžem povedať to čo som pochopil z vysielačky. Vozidlo 512 malo zlomený pantograf,ostalo viesieť pod mostom VSS, vodič vymenil pantografy a čakalo sa na nahodenie meniarne. Ale trvalo im dosť dlho,nakoľko nevedeli nahodiť,kým prišli na to,že práve zdvihnutý pantograf na 512 skratoval úsek. Takže na to potom prišli a čakalo sa na voz,ktorý odtlačí 512 a v takýchto situáciach a vo všetkých ostatných je DP svetový,lebo operatívnosť je nulová alebo na bode mrazu!!!!!!!! ako sta si už určite všetci všimli, tu u nás v KE.Pa pekný deň a príjemné cestovanie ak využijete MHD.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
1.APRIL