Reakcia na: Ayreon #1161:
Pri mojom návrhu celková kapacita miest na úseku klesá, to je pravda. Ale na druhej strane argumentujem tým, že ponúkaná kapacita bude rozložená rozvnomerne. Dnes v sedle po desiatich minútach prichádza raz sólo vozeň a raz dvojica. Väčšina cestujúcich prepravujúcich sa do centra využíva ako obslužnú zastávku pre centrum Námestie osloboditeľov a z tohto dôvodu pri čakaní na spoj nerozlišuje medzi spojom L3 a L7. Preto sú spoje L3 neúmerne natrieskané, zatiaľ čo spoje L7 sú v celkom únosnej obsadenosti.Ak počítame obsaditeľnosť jednej sólo električky ako 100 osôb, v mojom návrhu sa zníži počet miest za hodinu na trase NO - Jazero v jednom smere zo súčasných 3x200+3x100=900 na 4x100+4x100=800 miest v sedlovej hodine. Kompenzáciou však bude rovnomernejšia ponuka a hlavne atraktívnejší interval pre cestujúceho.
Proti 8 min. intervalu v špičke nič nemám, ale na ten momentálne niet. Môj návrh sa dá realizovať hneď a DPMK na ňom ešte ušetrí.
1.April
L71- 6243,1008,1009,1020,5001,4055
L72- 6264,6270,5203,6045,3101,1003
L73- 63pardon,taka neni
L71(nočný spoj)- 6039
L12- 3502,3552,4213
L13- 3003,4085
L14- 3002,3201
L15- 101,102
L16- 3502,3503,3504,3505,3506
L17- 1014,6222
L18- 3001,4302,4063,3213,3221,4132
L19- 3507,3508,3509,3510,3511
L20- 4201,4307,4501
L21- 5230,374
L22- 5222
L23- 229,298
L24- 5224
L25- nepremáva
L26- nepremáva
L29- 1002,1004,1005
L30- 4126,4131,4133
L31- 5241
L32- výluka na moskovskej- nepremáva
L33- 5242
L35- 291,KEA 30-73 (C744)
L36- 6258,6230,6275,6367
L37- 6374,4081,4082,3500
L38- 5243