Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
For all: co je pravdy na tom, ze L70 sa rusi uz od 1.3., tj, od pondelka a ze nove CP na L71 a L72 budu v platnosti uz od tohto piatka? A mimochodom, vraj uz su nove CP k zohnaniu v podniku, tak keby sa k nim niekto dostal, tak mi ich, prosim, poslite mailom: spank@centrum.sk vopred vdaka
L15- 5229
L22- 5222
L23- 6287
Optima- 6240, 6281
Som smutny... Dozvedel som sa, že karosa B 741 GO #3003
ide na opakovanú reklamáciu prevodovky ?
Reakcia na: eMareq #966:

Práve mi napadá, že vlastne aj ja si pamätám niektoré súpravy ešte skôr. Nikdy nezabudnem, ako koncom '80 rokov, až do roku 1990 premávali 4 generálkované súpravy na T2R, ktoré dostali čelá a výzbroj z T3. Interiér a červené masívne koženkové sedadlá však zostali a tieto električky boli kvôli tomu nielen u mňa obľúbené. Ev.č. som si samozrejme nepamätal, pomohli mi informácie od Dezsa Végha (radenie súprav a prečíslovanie). Išlo o tieto súpravy:

226+222
228+236
237+232
240+230

Súprava 226+222 premávala ako posledný mohykán typu T2 cca do februára 1990, keď však v tomto období do nej na rýchlodráhe narazilo KT8D5 #503. Bilancia bola vážna, došlo k vyradeniu poslednej súpravy T2R a muselo dôjsť aj k výmene kompletného "A" článku na #503.
Reakcia na: Nodes #972:
Aha, pardon. Oprava. Teraz som pozrel diskusne forum. Takze text pod fotky zrejme pridal BM. Este raz pardon.
Reakcia na: Sarko #971:
Kukni, co napisal Diggi pod fotky. ? Ze po VP.
Reakcia na: Nodes #969:
370+371 nie je po VP, veď sa pozri na tie fotky lepšie... Aj dnes som videl 370+371 a vyzerajú detto.
Reakcia na: eMareq #966:

Ako si môžeš pamätať súpravu 336+325, keď súprava bola rozpojená v roku 1990? Ja som mal vtedy 13 rokov a Ty určite ešte menej... 🙂

Inak ja som sa košickou MHD začal zaujímať od osláv 100 rokov MHD, keď sa vonku dostali Cassovie #103 a 104, čo som vtedy videl prvý krát a v tom momente sa vo mne rozdúchala iskrička záujmu, "čo všetko ešte DPMK má?" Tu je stav vozidlového parku električiek, ktkorý som vysledoval od 14.11.1991 (t.j. v deň stého výročia) do 30.11.1991:

Služobné, pracovné a "historické" vozidlá:
1 (nákladná električka MWG Győr)-odstavená vo vozovni DPMK
2 (nákladná električka MWG Győr)-pamätník vo vozovni DPMK
3+3 (nákladná električka+odmetač snehu)-zimné pracovné vozidlo
10+10 (Ringhoffer 1920+odmetač snehu)-zimné pracovné vozidlo
12 (Ringhoffer 1920)-pamätník vo vozovni DPMK
100/II (T3SU ex 261/II)-školské vozidlo
101 (T3 ex 298)-meracie vozidlo
102 (T3 ex 271)-obojsmerné brúsiace vozidlo
103, 104 (ex služobné pražské vozidlá)-vyhliadkové vozidlá Cassovia
203 (T1)-pamätník vo vozovni

T3/T3SUCS:
229/III+298/II (nové karosérie po DN v '78)
338+337+336
341+342+343
344+352
345+320/II+328/II (320/II-ex 259, 328/II-ex 329)
346+339
348+349+347
350+324/II (ex 325)
351+327/II (ex 324)
353+340
354+332/II (ex 327)
355+333/II (ex 332)
356+357
(358+359)-prehliadka alebo oprava po DN
360+361
362+363
364+365
366+330
367+331/II (ex 330)
(368+302/II)-prehliadka alebo oprava po DN (ex 301/II)
369+301/II (ex 302/II)
370+323/II+322/II (322/II-ex 323, 323/II-ex 311)
371+326/II (ex 331)
372+335/II (ex 326)
373+334/II (ex 335)
374+329/II (ex 334)
(375)-oprava po DN, v '92 čelo z 334/II (ex 335)
376+377
378+379
380+381
382+383
384+385
386+387
388+389
390+391
392+393
394+395
396+397
398+399
400+401
402+403
404+405
408+409
410+411
412+413
414+415+416
417+418
419+420
421+422
423+424

KT8D5:
500-vozidlo z vývojovej série
(501)-v sledovanom čase nepremáva, vozidlo z vývojovej série
502
(503)-oprava po DN-výmena "A" článku
(504)-v sledovanom čase nepremávala
505
506
507
508
509
510
(511)-18.10.'91 po MU-výmena "C" článku
512
513
514
(515)-v sledovanom čase nepremávala
516
517
518
519
520
521
522
523
524
525
526
527
528
529
530
531
532
533
534
535
536
537
538
(539)-1.11.'91 priamy prevoz z ČKD do Miškolca/H (tu #200)

Pozn.: Info o prečíslovaní - Dezsö Végh
Medzi novopridanymi fotografiami su aj fotky 370 + 371. Ze su po VP? Cize s ich odstavenim sa tento rok nepocita?
L3- 389
L4- 607
L5- (D54) 525, 536
L6- 374+375, 410+411
LR- 535, 617, 627
L11- 4311
L13- 5232
L14- 5214, 5236
L15- 6405
L19- 3508
L20- 5205, 5218
L28- 5220, 5226
L29- 5235
L29- 5243
L30- 3504
L38- 4126
L56- 4205
Heh... dnes 5241 na L27. Celkom ma to prekvapilo 🙂
Reakcia na: Sarko #965:
Nu ja si pamatam aj taketo kombinacie: 336-325, 371-329
Reakcia na: Maťo #964:

Najprv bola 366+333 a až potom 366+324 a 355+333. Po vyradení "B" vozidiel vznikla súprava 366+355. Tieto vozidlá sa objavovali aj v trojičkách, napr.: 354+353+355, 366+350+352, 366+415+416...
Reakcia na: Sarko #960:
355+333 a nie 366+333.
24.2.2004 (utorok)

L71 - 1001, 1004, 1016, 1018, 1019, 1020, 1003z

L72 - 1005, 1006, 1009, 1010, 1011, 1013

L70 - nepremáva



Už dlho si nepamätám (a možno ešte ani nevidel) na L72 všetko 15Tr-ky. A opačne, na L71 4x 15TrMky ?
dnes okolo 10:52 som videl na skusobnej jazde po presovskej 3004!
Reakcia na: Isidor #959:
No pozor, D54 je dnes, včera bolo D53 😉

A keď už, tiež doplním časť včerajšej výpravy:
L2- 617
L3- 424, 626
L6- 370+371, 376+377, 618+619
L7- 614+615
L9- 624+625
LR- 389, 512, 534, 605
L15- 5004
L16- 3504
L22- 5229
L25- 5231
L28- 5220
L30- 3502
L32- 3511
L34- 4303
L38- 5230
L56- 4082
Reakcia na: eMareq #958:

Áno, okrem "zvárania", ktoré sa veľmi ovplyvniť nedá je u niektorých vodičov veľmi obľúbené aj "fotenie" - naberanie na jazdu cez úsekové deliče a trolejové križovatky. 🙂

Ale máme 5222, ktorou sa vyvážam na 22, alebo ešte pár rokov dozadu existovali súpravy T3 #226+222, 366+333... ?
vcera - D54 - L5: 536 a (pozor) 538... 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.