Reakcia na: Sarko #889:
Presne tak! J si vie asi len ťažko predstaviť situáciu, keď samospráva hľadá v zahraničí kontakty, pozýva návštevy na Slovensko, vybavuje, presviedča, ponúka... A potom sa niekto z investorov spýta na diaľnicu... Častokrát to skončí tak, že investor sa nechá presvedčiť na Slovensko, ale investuje na západnom Slovensku.Keď J vyhlási, že je v záujme východoslovenských miest a obcí vybuovať si z vlastných zdrojov diaľnicu, asi sa rozosmejem.
Fiškálna decentralizácia, a to som už povedal tisíckrát, je dobrá vec, ale všetky regióny musia mať rovnaké štartovné podmienky.
A teraz späť k MHD:
Všimol som si novinku o nových busoch. SU 12 sa v prvý deň objavil na L29. Znamená to, že tu zakotví natrvalo?
Dopravák
Dopravný podnik mesta Košice, a. s. si dnes na podnikovej oslave pripomenul dve významné etapy v živote podniku. Je to 90 rokov od začatia prevádzky električkovej nákladnej koľajovej dopravy a 10 rokov odo dňa, keď trasu Sídlisko dargovských hrdinov - Námestie maratónu mieru po prvýkrát absolvovali trolejbusy. Základy súčasného DPMK sa začali klásť ešte vo vtedajšom Uhorsku a ako prvá sa zaviedla prevádzka osobnej konskej železnice, po nej prišla električková nákladná doprava a v roku 1914 sa rozšírila i na električkovú osobnú prepravu. Mimochodom, práve včera uplynulo 25 rokov od veľkej tragédie, pri ktorej pri amfiteátri v útrobách električky č. 6 prišlo o život 9 ľudí.
lia
Tak toto napísal Košický večer - neviem odkiaľ čerpal autor info -10 rokov odo dňa, keď trasu Sídlisko dargovských hrdinov - Námestie maratónu mieru po prvýkrát absolvovali trolejbusy.