Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BusakErik #86960:
Pred časom bol navrh ukoncit linky z dedinskych Mč na Spol. pavilone ale prestup na nosnu linku jazdiacu raz za 20 minut atraktivny nebude nikdy.
Reakcia na: Dispecer #86958:
zrovna tá atmosféra problém nie je, stačí tie prístrešky a podchod opraviť, to ide aj s malými investíciami. Horšie je to otáčanie
Reakcia na: mi.v #86956:
1:1 náhrada voči električke, tie tri celodenné poradia by vedela vyriešiť nabíjačka v obratisku, inak by stačili klasické elektrobusy s pomalým dobíjaním
linka 30 by sa mohla vratit, no uz v trase od USS napr. ku Optime alebo niekde kde by bol vacsi vyber na prestup
Reakcia na: Dispecer #86958:
Súhlasím ale musím dodať že aj V.A. by bol dobrý a možno aj lepší keďže má 20 verejných autobusových nástupíšť (ak som správne počítal), čiže aj kapacitou by postačoval. A k otáčaniu autobusov je samozrejme stavaný. Plus bežnému cestujúcemu je lepšie prestúpiť úrovňovo a ešte k tomu na konečnej (ak by sa tam skrátili niektoré linky IDS, keďže dosť ľuďom by to aj mohlo pomôcť lebo R-ky jazdia predsa len aj do širšieho centra mesta prípadne aj k niektorým OC (Galéria, Aupark) ktoré sú body záujmu...
Reakcia na: afeno #86950:
Zhodou okolností, odhliadnuc od celkovej atmosféry priestoru, by Valcovne vedeli fungovať ako terminál veľmi dobre, len chýba možnosť otáčania autobusov (aj v smere z Košíc, aj v smere do Košíc).
Reakcia na: PatrikDPMKFans #86792:
A teraz cez vysokoškolské prázdniny jazdí ako keď spoj o 15:48 z USS nejde? Inak KT8 a 701 majú tiež nejaké pravidelné služby či sú nasadzované nahodné? Ďakujem.
Reakcia na: afeno #86955:
Prečo prosím elektrobusmi? Možno preto, že kdekoľvek inde sa v prevádzke nevedia vyrovnať normálnym autobusom?
Reakcia na: tbus #86953:
Ja len už keď sme v tejto rétorickej rovine...
Za mňa je rýchlodráha prežitok ktorý mal už dávno skončiť, skrátiť to po optimu/pereš a riešiť to elektrobusmi. V súčasnej forme zmysel nemá a každý zo scenárov ako by sa dala zachovať, by vyžadoval desiatky miliónov.
Reakcia na: myslavcan #86948:
To je jasné, Ťahanovce sú nakreslené už 30 či 40 rokov, ale z pohľadu, kde trať už je, tak do Šace treba cca 1,5 km a potom môže byť súbežný bus zrušený. Vyslovene to beriem ako otázku, ako využiť viac rýchlodráhu a iné ma nenapadá. Takto by R1/R2 mohli jazdiť znovu mimo návozy v 30 min, a ako píše kolega nižšie, aj Poľov či Pereš či Lorinčík by na ňu prešli. No keďže sa nevybudovala ani trať na Luníky či z MMM zadom na stanicu, asi to je sci-fi.
Reakcia na: afeno #86950:
Azda nechceš budovať konkurenciu nedávno elektrifikovanej trate do Moldavy? Príde ešte aj o tých troch cestujúcich 😃
Reakcia na: LUKYmhd #86951:
Myslim si, ze debatovat tu o trolejbusoch je uplne zbytocne a aj tak to nikam nevedie, vsak predsa na magistrate sedia sami "dopravny inzinieri" a aj podla toho to tu v tomto meste tak vyzera 😆
no ale každopadne odpovedi som sa na svoje otazky nedočkal, reč nebola ani o trolejbusoch ani o doprave do USS.
Reakcia na: Yogi616 #86949:
A terminál na Valcovniach, tak nie iba Košice...
Reakcia na: myslavcan #86948:
Ak vybuduješ pohodlné prestupné uzly na Poľove a Pereši, tak to nemusí zacieliť iba Šacu.
Reakcia na: milan007 #86946:
Mňa vôbec neprekvapuje, že sa nebuduje trať do Šace. Máme v meste oveľa väčšie sídliská bez električiek. Ak teraz Šaci stačia 2 klbáky za hodinu v sedle, tak sa tam nič stavať neoplatí.
Reakcia na: milan007 #86946:
Prekladala sa R1 a R7. Kazda mala hodinovy interval. Neskor sa R7 zmenila na R4 a skratila po Optimu. Pre obsluhu studentov z TUKE
Reakcia na: PatrikDPMKFans #86942:
Ja som čítal, že spojenie bývalo od 1994 v intervale 30 min mimo špičku, aj cez víkend. 60 min až niekedy od 200x. Ale ok, je jasné, že dnes už tie návozy nie sú, čo bývali. Preto ma skôr prekvapuje, že sa nebuduje tá spojnica do Šace či k letisku, čím by sa potenciál dráhy využil viac.
Reakcia na: klobasa #86940:
Spojenie mesta a U$ $teel-u existuje, zabezpečuje ho linka 52 s prestupom na Učňovskej na linku 26, ktorá v sedle nadväzuje na každú 52, teda spojenie každých 30 minút.
Reakcia na: klobasa #86940:
boli ste sa previezt mimo "špičky" do železiarní? garantujem vam že električky tam jazdili uplne prazdne občas jeden dvaja cestujuci maximalne po Pereš..takže toto izaj nema vyznam aby električky tam robili kilometre naprázdno.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.