Re #8676 eMareq: 6-ka mala niekedy 4-min interval špičke? A pre zaujímavosť 5-ka mala aké intervaly ( t.j. ako často chodili el-ky cez Terasu v špičke )?
Navrhujem zrusit cast liniek L15,L18,L30,L31,L32,L55, L101 vedenych po Furci, lebo je tam trolejbusova doprava, a pre tento isty dovod zrusit vsetky busove linky na sidlisku KVP.
Dufam, ze si to myslel ako zart.
A co podla teba bude obsluhovat zastavky, cez ktore jazdia linky na KVP (sokolovska, hodoninska, nova nemocnica, atd)? Skor vhodne skombinovat a spreferovat jeden typ dopravy nad druhym.
Re #8646 Nodes: No ano, ale to uz bola L5 na svete jazdiaca od amfiteatra, vsak sam vies, ked som Ti ukazoval CePo za cias L6 spred dobrych 23 rokov. L6 jazdila v sedle 6 minut v spicke 4 minuty , okrajovy rezim bol 12 minutovy.
Ale zmenilo sa, lebo Šaca si narokovala trvale zastavovanie aj v Peresi, Polove (aj na L. Dvore) a tymto sa uz L52 odexpresnila a spravila sa z nej obycajna linka.
Bez zbytocnych zabran a ostychu by som tie dve linky zrusil. A z L38 by som spravil opatovny expres L52, ktory by stal na OC Vazec, Kostol, OC Branisko (zbytok ako kedysi). Po jazere nema co jazdit autobus! Ta elektrickova trat tam nieje postavena preto, lebo DPMK mal zbytocnych par km kolaji, ale preto, aby eliminoval formu tejto neekologickej dopravy - to bol hlavny zamer. Za tym asi stojim. Stacilo by zvysit cestovnu rychlost. A ludia by sa naucili pouzivat prave elektricky.
k tej križovatke - či to bude v tomto storočí sa ešte nevie, pretože vrajže jej výstavba a takisto tunel pod 1. (resp. posledný ) žel. nadjazd nie je zahrnutý do výstavby mimoúrovňovaj križovatky Sečovská - Prešovská - Južné nábrežie. To by znamenalo, že to musí zacvakať mesto, čo viac než nereálne.
Nie je to celkom presne. L52 mala v minulosti z Jazera o 2 zastavky menej (dnesna Rovnikova a Kostol sa vynechavali). Kedze neskor na nich uz L52 zastavovala, nebol dovod tuto linku znacit ako expresnu (samozrejme, ze tomu dopomohla aj uprava CP L25, ako aj zastavovanie L52 na vsetkych zastavkach smerom na a zo Sace).
Re #8667 TA: Dockaj, dockaj casu, na tuto krizovatku je uz davno spracovany projekt. Bude to krizovatka riadena svetelnymi signalmi, od Bus.stanice s moznostou odbocenia dolava. Popod zeleznicnu trat sa ma vyrazit tunel pre jeden pruh smerom do mesta(pri smere do mesta bude situovany napravo od terajsieho podjazdu-"hrdla lievika"). Druhy pruh bude vedeny v terajsom podjazde popod zelezn.trat.V opacnom smere, od mesta k colnici, budu takisto 2 pruhy vedene v terajsom podjazde.
S tým priechodom na Palackého by sa malo dačo robiť. Buď postaviť nadchod, podchod alebo dať tam semafór, i keď ten by značne zdržiaval dopravu. Ale priechod by bol oveľa bezpečnejší.
Vieš, koľko zastávok mala L52 od OC Važec po NO? A vieš, koľko ich má teraz L38 od OC Važec po NO?
Presne ROVNAKÝ počet! Takže prečíslovaním L52 na L38 sa pre Jazerčanov nič nezmenilo.
Ja viem, ze tie busove linky su nosne. ale co by sa stalo, keby tie busove linky jazdili len od Ligova, resp. od HM tesco len preto, ze na Furci jazdia troliky? Proste tie busy doplnaju troliky.
A tak isto doplnaju aj L13 a L38 elektrickovu dopravu na jazere. Su len akasi zaloha,ved nakoniec, tie hodinove busove chudatka viac nechodia ako chodia. A co tak ich zobrat ako nosne linky z Krasnej a Jazera na Vysne Opatske(gympel,vozickari) Palackeho(prestup na linky na Furcu, K.N.vsi,Tahanovce...), Mlynskej Basty...(L13) , resp. ako zrychlena linka na Nam Oslob. (L38)-Jazero je najvzdialenejsie od centra mesta, no nema ani jednu zrychlenu linku!!!
Pivix: s Tahanovcami Ta asi sklamem. Nemozem sa vyjadrovat k problematike, o ktorej len cosi kdesi tusim a vcelku viem velke hovno. Nepoznam tam sklonove a smerove pomery, nepoznam zatazove smery, netusim nic o cielovych a prestupovych bodoch onych smerov, takze tazko cosi tliachat. Nebolo by to ani zdaleka objektivne. Ak je to vsak dostatocny zatazovy smer (co asi je) a sklon/smer dovolia, tak jednoznacne tramvaj. Ak nedovolia, tak pavuky (??myslim, ze to je dost kopec??), nech ukazu svoje vyhody
Pivix: dalsim oblubenym protitrolejbusovym argumentom je pindanie tiezodbornikov, ze trolejbus je rovnakym znecistovatelom ovzdusia ako autobus, len to robi v mieste elektrarne. Da sa s tym ciastocne suhlasit, je. Ale ked to rozpocitas na jednotkove znecistenie na kWh, tak je vydatne mensie, presne hodnoty ma Vsevedko, mozno ich najdes aj na www.spvd.cz tam to mali rozpocitane z nejakej dost vela spiniacej uhlovej elektrarne (?melnik?). A stale to vyhadza cistejsie ako nejaka Euro3, resp. Euro4!
Pivix: ...silny argument o malej ucinnosti spalovacieho motora, vysokych stratach na prenose vykonu lahko citatelny aj akemukolvek posrancovi mestskeho zastupitelstva.
Pivix: taktiez si velmi cenim Tvoje odhodlanie a zapal elektriku presadzovat, len to prosim Ta, nerob prepocitavanim cez habardovsku jednotku prace na prepravny vykon, pretoze to je asi jeden z najväcsich omylov, ktoreho sa menovany metrofilny pan prof.doc.ing.D.H.drsc,dr.h.c dopustil. Radsej to prepocitavaj na kWh.osobokm, aj ked je to v hrubom principe uplne jedno. Pri kWh do toho nemusis tahat ucinnost elektrarne a zaujima Ta to az od vstupu do vozidla, resp meniarne a sucasne mas silny...
Pivix: nedostal som alergiu. V hrubom principe s Tebou suhlasim. Pokial to je mozne co len trosicku, tak VSADE ELEKTRICKU TRAKCIU! Alebo si ju obhajim ekologicky, alebo ekonomicky, najlepsie vsak oboma sposobmi. Patrim medzi zastancov nahradzovania abusov tbusmi, suhlasim bezvyhradne s tym, ze celkova ucinost dratolezu je takmer dvojnasobna v porovnani s antabusom, ze pavuk moze rekuperovat, co masnibus nevie a patri to medzi argumenty, co rad a casto pouzivam, vid ba-forum a hadky s Amosom, vtedy este J.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vševedko