Všimli ste si novinky na tabuliach BUSE. Občas sa do obrazu nasledujúcej zastávky dostane aj nejaka ta reklama napríklad na www.dpmk.sk. Dnes som sa viezol v trolej. 15TrM a tam sa objavil prispevok o o tom, ze trolejbusy oslavuju svoje výročie.
Len upresnim, horna cast dveri do kabiny bol vlastne kovovy ram, v ktorom bolo spominane plexi. Spodna cast boli v podstate klasicke lietacky, ktore slo otvorit nielen smerom do kabiny, ale aj do priestoru pre cestujucich. Jedno kridlo malo zapadku v tvare pismena "U", ktora sa otvarala rucne z horizontalneho do vertikalneho smeru. Kedze toto riesenie bolo pomerne zlozite a v "B" kabine sa dalo do nej bez problemov dostat, tak si to pravdepodobne svojpomocne menil DP. Len tak na okraj, ako 13-rocny sa pamatam, ako som sa vyvazal na rychlodrahe v kabine "B" vozidla, kde som bol uplne sam a tvaril sa dolezito, ako vodic
Na nápor cestujúcich sa pripravil i DPMK, ktorý od zajtra do nedele /vrátane/ posilňuje autobusovú linku č. 33 ku krematóriu. Okrem klasických liniek pôjdu zajtra a v piatok od železničnej stanice aj spoje o 17.25 h a 18.25 h a od krematória o 17.45 h a 18.45 h. V sobotu a v nedeľu od železničnej stanice od 8.25 h každú hodinu až do 18.25 h a od krematória od 8.55 h každú hodinu až do 18.45 h.
Stále čakám, ale asi sa nedočkám! Kedy už konečne cez tento sviatok (1.11.) bude premávať L31. Teraz to pripadá na víkend, tak mohla v sobotu aj v nedeľu premávať.
Jesenné prázdniny v základných a stredných školách prinášajú úpravy vo verejnej doprave prevádzkovanej DPMK. Nebudú premávať trolejbusová linka č. 70 a autobusová č. 54. Autobusová linka č. 53 bude jazdiť redšie, o jeden spoj za hodinu menej, kým autobusová linka č. 29 pôjde dopoludnia hustejšie, každú polhodinu. Na autobusových linkách č. 22, 25, 28 a 56 nebudú jazdiť spoje označené c.
Oprava mojho predch. prispevku. Nie som historik ani znalec, tak som musel zalovit v pamatati. Spomenul som si na stare T3, pravdepodobne povodne vyhotovenie kabiny vodica. Vchod do nej bol v hornej casti z jedneho kusu plexiskla, spodna cast bola dvojdielna, skladacia. Za vodicovym chrbtom bolo tmave pelxisklo, v dolnej casti nepriehladna stena. Terajsiu kabinu dostala 375 z T3 evid.c 334, vratane pristrojoveho panelu. Ale ci tie delene skladacie dvere do kabiny boli nahradzane takymito dverami uz priamo v CKD, alebo ci to bola dielenska uprava v DPMK, to uz nevem. Mozno niekto bude vediet viac.
Vcera som znova videl MODku na jazere. Bolo nieco po pol desiatej a mala dost netypicku linku - L9. Zeby si s nou DPMK trufal aj do kopcekov, ako je Alejova a Amfik?
Vie mi tu niekto povedat, kto opravuje CP na zastavkach?DPMK, alebo ina firma? je to sice chvalihodne,ze ich uz zalievaju do folii, ale v poslednych mesiacoch sa na ne akosi neda spoliehat.(zmena linky, nepresny cas odchodu zo zastavky, chybajuce CP aj niekolko tyzdnov).
Vcera som znova videl MODku na jazere. Bolo nieco po pol desiatej a mala dost netypicku linku - L9. Zeby si s nou DPMK trufal aj do kopcekov, ako je Alejova a Amfik?
Vie mi tu niekto povedat, kto opravuje CP na zastavkach?DPMK, alebo ina firma? je to sice chvalihodne,ze ich uz zalievaju do folii, ale v poslednych mesiacoch sa na ne akosi neda spoliehat.(zmena linky, nepresny cas odchodu zo zastavky, chybajuce CP aj niekolko tyzdnov).
Citaro nie je škaredý autobus, ale neviem, či sa hodí do slovenských podmienok. Ako je napríklad známe, CityBusy sú príliš háklivé na každú nerovnosť v teréne. Okrem toho, Mercedes nevyrába trolejbusy, Solaris áno. A unifikácia je predsa snom každého dopravcu.
Re #855 Nodes: Ja som sa v klasickej T3 asi neviezol. Všetky mali takéto kabíny?
Len aby sa Košice nesnažili Bratisavu ako vždy trhnúť a nebudú mať absolútne nič. Teda žiaden zisk. Mercedes dal cenovú hranicu dosť nízko. Aj keď by bolo dobré, keby to vyhral Solaris, aspoň by si DPMK trochu polepšil. Avšak vidieť v BA Citaro:-p len keby nemal tak blbo interiér riešený.
Dnes som 6367 nevidel a nemal som čas čakať na ňu. Podľa Diggiho slov budem mať možnosť ešte v štvrtok a piatok (zajtra v KE nebudem). Dúfam, že sa mi to podarí.
Ešte otázka na Košičanov --> včera som sa viezol vo vozni č. 375 a všimol som si prinajmenšom zaujímavú "polootvorenú" kabínku. To bolo takto vždy? Prípadne, prečo je to tak?
Dnes som z ucebne z okna videl doobeda v priebehu asi pol hod. 2 jazveciky este bez ev. cisla... Asi pol hodinu na to, som videl jazvecik 3525 pri starej radnici... Viezli sa tam asi 3 dalsi vodici. Krasne vyblyskany, waw
Minimálne s 6367 by sa patrilo rozlúčiť. Ja to určite nenechám na náhodu a v najbližších dňoch sa zameriam na L14, aby som naposledy vzdal hold tomuto veteránovi.
Teraz jedna smutna sprava pre Dopravaka >
S planovaným zaradením nových SU15, SU12, IrB952 dňa 1.11.2003 došlo k odstaveniu prvého vozidla tohto roku a to IKARUSU 280.08L #4076.
4077-ka ešte včera behala ako záloha, otázka je dokedy. Takisto v priebehu novembra majú dojazdiť C744-ky #3102, 3104
B731 - 6367
B732 - 6248, 6258, 6263, 6269, 6287.
Neviem ako je to s vyraďovaním vozov v Šaci, ale tam ich to asi tiež nemynie nakoľko majú najstaršie busy v KE. (Ik280.10, C734)
(Čo sa týka 4076, zatiaľ to nie je v novinkách, musím si to overiť na 100% . )
Vladimír: No veď to uprav a pošli OC Cassovia. Oni sa musia rozbehnúť. Teda aj DPMK by mohol navrhnúť riešenie im, ale vieš ako to chodí. to má prachy diktuje.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
J