Reakcia na: Maja26 #85567:
Podľa môjho názoru, ak ste to nedokázali pred otvorením dverí a nemáte pripravenú a nabitú BČK, možete sa s tou električkou rozlúčiť. Ja som mal ten istý problém, keď na zastávku prišiel autobus celkom bez QR kódov, takže rozumiem tomu.Pri ďalšej ceste do mesta doniesol som svoj podnet pekne do podateľne DPMK na Bardejovskú a za 2 dni mi hovorkyňa pani Petrušová poslala e-mail, že kódy už dolepujú. Takže aj tú vašu otázku by ste mohli tam poslať. Nie že by o tom snáď nevedeli, ale feedback od cestujúcich je feedback od cestujúcich a snažia sa na neho reagovať a odpovedať.
Dovtedy asi ostáva improvizovať. Buď to na vlastné riziko risknúť, kúpiť v tej appke obyčajný lístok a 90 sekúnd (kým začne platiť) sa trochu potiť, či nepríde revízor... alebo (toto je bezpečnejšie) si pozrieť spoje 2 minúty pred príchodom k zastávke a ak niečo má čoskoro prísť, hneď si kúpiť lístok. Osobne by som vám na to asi odporúčal aplikáciu CP (Cestovné poriadky) https://www.google.com/search?q=aplik%C3%A1cia+cp. Nainštalovať si ju do mobilu – nechodiť na tie CP cez webstránku. Appka sa obsluhuje rýchlejšie ako webstránka a má niektoré dobré vychytávky, napríklad zastávku určí podľa vašej polohy alebo ponúka tie zastávky, ktoré ste naposledy hľadali alebo môžete mať uložené obľúbené spojenia, teda všetko zvládnete rýchlo a často úplne bez písania názvov zastávok.
No a čakať na nápravu stavu na tých električkách

mi.v