Dovol mi podotknut kamo ze tieto rachotiny jazdia aj v ČR v mnohych mestach taktiez v Bratislave a podobne..mam na mysli autobusy SOR. Co sa tyka elektriciek je to v pohode poruchy sa mozu vyskytnut vsade cize tak. Netvrdim ze je to nejaka extra vyjra samozrejme existuju aj ine znacky mozno lepsie a podobne ale to co tu mame to mame a jazdi to.
Nie, vtedy ho prevádzkovali ČSA, rovnako ako v Bratislave, Prahe a možno aj inde. Doonca na tieto letiskové linky boli vyrobené špeciálne dvojdverové Karosy ŠM11 (prvé a posledné dvere, vzadu miesto trojsedačky miesto na batožinu).
Nemohol by DPMK zaviesť linku typu "AIRPORTEXPRES" na letisko ? A to aj na úkor iného (vyššieho) cestovného, samozrejme nižšie , než je taxidoprava. Súčasná linka nie je vobec koordinovaná s príletmi a odletmi, pre zmysluplný transfer na letisko prakticky nepoužitelná, zatial víťazí taxík.
Dávam to celé ako tému do diskusie.
Pripomínam, že už v 60' tych rokoch (!) existovalo autobusové spojenie z Rosveltovej od budovy ČSA v náväznosti na prílety a odlety.
No, ak si dobre pamätám, v BA sa nedávali do plyňákov ani nové sedačky, u nás sa však do všetkých nainštalovala sedadlá Vogel 500 - preto mi to takto prišlo - viď foto:
Odkedy sú povinné revízie tlakových nádob v CNG autách, nie je problém s tými ľuďmi v Moldave osobne o tých prerábkach pokecať, keď už je človek tam na tej kontrole. Ak sa dobre pamätám, prerábka vtedy znamenala aj niečo také ako novú karosériu na pôvodných papieroch?
Zmena trasy trolejbusu, z dovodu opravy mostu na KVP.
A TO AKOŽE EŠTE FURT ???
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023