Draga: Ja zas neviem kde učia cestujúcich, že majú stáť vodičovi vo výhľade /a dotyčný je na to vyslovene alergický/. Vodič potrebuje pozerať na späťák a nie na chrbát cestujúceho. Rovnako je to so znamením, treba si uvedomiť, že autobus je ťažká krava, zastaviť na mieste podľa predstáv cestujúceho znamená v praxi asi to, že vystúpi nie cez dvere, ale cez čelné sklo. Asi toľko z pohľadu človeka, ktorý vás vozí každý deň... Samozrejme kolega mohol voliť iný slovník.
brika513: Tomu inteligentovi by som obil hlavu o to jeho zázračné madlo s tlačítkom, úžasná možnosť ako si roztrepať kotrbu. Stačilo úplne jednoduché riešenie a to tlačítko dať na madlo s minisklom za prvými dverami, no v prípade tých roztrepaných krámov to nehrozí, niekto by musel pohnúť rozumom.
dispecer: Ak chce cestujúci vystúpiť je maximálne vhodné dvihnúť zadok a bude mať aj dosť času nájsť tlačidlo, ináč hrozí prefackanie zatvárajúcimi sa dverami.
brika513: Tomu inteligentovi by som obil hlavu o to jeho zázračné madlo s tlačítkom, úžasná možnosť ako si roztrepať kotrbu. Stačilo úplne jednoduché riešenie a to tlačítko dať na madlo s minisklom za prvými dverami, no v prípade tých roztrepaných krámov to nehrozí, niekto by musel pohnúť rozumom.
dispecer: Ak chce cestujúci vystúpiť je maximálne vhodné dvihnúť zadok a bude mať aj dosť času nájsť tlačidlo, ináč hrozí prefackanie zatvárajúcimi sa dverami.
Dispecer
Len hovorím, že je šanca, že keby na to v Košiciach a v Libchavách v minulosti viac mysleli, táto situácia nemusela nastať. V krajinách, kde MHD nie je považovaná za nutné zlo, je bežné, že tlačidlá STOP sú inštalované tak, aby boli dostupné prakticky z každého sedadla (a tak tlačidlo STOP nájdeš na samých možných i nemožných miestach - napr. na každej tyči, či na medziokenných stĺpikoch).