Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #82754:
Prosim, dajte pre mobilny planovac rovnaky algoritmus ako pre desktopovy.

A jedna ficurka, ktora by ma potesila, su skratky. TUKE, NO, RSM, NMM, MMK atd. To by ma (aj mojich znamych) velmi potesilo.
Reakcia na: Dispecer #82730:
Novinky: Tento problém, podobne ako aj pri iných spojeniach, čo ste nám hlásili je ešte oveľa rozsiahlejší než sme čakali, takže jeho oprava bude ešte trvať... ?

Ale mám aj dobrú správu: Už pracujeme na novom systéme pre CP a Plánovač ciest, ktorý zlepší uvádzanie prestupov. Jeho dokončenie je aktuálne v pláne v polovici tohto roka. ?
Reakcia na: reparil #82750:
Okolo 15tej už dávali aj pri Novej Nemocnici resp. Pod Nemocničním mostom
Reakcia na: KosickyTiger #82751:
No čo som videl aj bežné v zahraničí majú takéto umelé trávniky a sú stále takto zelené aj po rokoch, čím to asi bude?? žeby údržba či to vymieňajú ten koberec?
Reakcia na: reparil #82750:
Len či po určitom čase nebude ten trávnik čierny?
Takmer na celej modernizovanej trati na Triede SNP sú už položené aj špeciálne ekologické absorbčné rohože, dnes, respektíve v najbližších dňoch, začne subdodávateľ Eurovie dávať na trať aj umelý trávnatý koberec, neskôr ho doplnia aj živou zeleňou. Ukladanie „trávy" je ale takisto podmienené počasím, môže sa to robiť len pri plusových (5 stupňov a viac) teplotách ovzdušia. zdroj: https://www.kosice.sk/article.php?id=20707 zatial je koberec polozeny len pri galerke https://lh3.googleusercontent.com/-LO4x6Bni8u8/WqQtFzXHTZI/AAAAAAAAJ7o/lUt_ZwYIV682FHvdAHcXcDAlGTV9WSq5ACHMYBhgL/s912/YDXJ0060.JPG
Reakcia na: N/A #82717:
A hlavne že obe linky zo Železníkov končia na južnej strane na rovnakom mieste (a k Optime ide linka 34 vlastne odnikiaľ) a že do mesta idú obe tiež rovnakým smerom na Nám. osloboditeľov (a pritom linka 12, ktorá sa k nim pripája od starej nemocnice, ide práveže inam - na Moyzesovu).
Tak dajú sa tam absorčné rohože, ktoré pohlcujú vlhkosť a z ktorých sa to naspäť vyparuje,čo je dosť prospešné pre živý trávnik a trepne sa tam kopec plastov ako umelá tráva..Z hľadiska ekologie veľmi zlý krok
Reakcia na: 5801 #82745:
Našťastie, žiadnu váhu.

"Všade, kde to len čo i len trochu možné, požadujeme otvorený zvršok."
Popravde... radsej tam mat zelenu rohozku ako to, co vyrastlo na IKD. Hlavne pri plavarni to je na zaplakanie.
Reakcia na: Podhradovčan #82744:
S tým podnik nič nemá. Naprojektované to bolo s krytom zo živého porastu a bez zavlažovacieho systému. Tu sa treba ohradiť na investora, teda mesto Košice prípadne projektanta. Ale je pravda, že sa mohol aj DPMK k problematike vyjadriť. A však je otázne akú váhu by mali jeho pripomienky.
Reakcia na: reparil #82743:
No možno je to kvôli tomu že DPMK chcel ušetriť vtedy a nasadil tam klasickú trávu asi preto tak spravil vtedy.
A dúfam že vydrží tá umelá tráva čo najdlhšie
Reakcia na: mi.v #82738:
Prave naopak. Je to systemove riesenie v systeme ktory nepozna realne meskania. Cas pesieho presunu je v planovaci a toto je + k nemu aby kompenzoval meskania. Ja si tam 0 davam, len ked prestupujem z busu ktory nemeska na bus ktory zvykne meskavat
Reakcia na: mi.v #82738:
Tak ja by som sa na spojenie s rezervou na prestup menej ako 3 minúty nespoliehal. Bez ohľadu na zastávku, dennú dobu, mesto alebo štát.
Prvá tráva na SNP. ? (foto dokumentačné)
Reakcia na: Dopravák #82737:
Nestačilo do všeobecnej, Peťo?
Reakcia na: 110mat110 #82736:
To je dobrý jednorazový spôsob, ako to obísť, na to tam to nastavenie je. 🙂

Na druhej strane, vieme, že to nie je systematické riešenie, lebo po cestujúcom by sa čakalo, že má poznať usporiadanie prestupných uzlov a vzdialenosti medzi ostrovčekmi a pod. Ale vo väčšom meste už človek každý jeden uzol nepozná. Nastaviť si bezpečný čas na prestup 3 minúty znamená, že sa nenájdu prestupy o 1 minútu, pri ktorých stačí zostať stáť na tom istom ostrovčeku. A zase pri zlých uzloch 3 minúty sú málo, ak chodec nechce prebehovať cez cesty na červenú a pod. Preto dlhodobé riešenie je mať vzdialenosti alebo časy medzi ostrovčekmi v plánovači. Zakomponovanie okolností prestupov robí plánovač realistickejší, hoci vo vnútri sa stáva zložitejší.
Pena dní_FM s Ondrejom Sokolom



V prvú marcovú stredu sa vydáme do Nórska a povozíme sa tamojšou autobusovou dopravou. Porozprávať o svojich skúsenostiach, ale najmä o knihe Ako som vozil Nórov, príde úspešný bloger a už aj autor Ondrej Sokol. Bude to isto zábavná jazda: v stredu o 20:00 v Rádiu_FM.



https://www.mixcloud.com/radiofm/pena-dni_fm-732018/
Reakcia na: akka5757 #82735:
Treba si nastavit v planovaci cas na prestup 2-3 minuty.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.