Nástupná zastávka v obratisku L6 NMM by bola prospešná. Súhlasím.
S čím nesúhlasím je plánované TRVALÉ skrátenie/odklon L4 na stanicu. Po dávnejšom zrušení L1 je to zrušenie tradičnej trasy košickej ed. Význam spojenia Juh - Havlíčkova (alebo aspon NMM) je nasledujúci. Ked ide občan bývajúci na Južnej (aj nad Jazerom) do centra (nakúpiť, úrady, zábava...) , tak volí trasu električkou na NMM pešo zariadi všetko v centre a z NO sa vracia na Juh. Prípadne opačne. A NEMUSÍ PRESTUPOVAŤ na NO !
L4 na stanicu ? No dobre,ked už, prečo nie. ALE potom zaveďte len špičkovú prevádzku (alebo zrušte úplne) L3**, obnovte L1 po NMM alebo Havlíčkovu, zkrátte L9 k Amfiteátru.
**/ Z Jazera na stanicu predsa premáva autobus po nábreží a je to dokonca rýchlejšie. Nie ?
Trať do Barce plnila svoj účel pokiaľ fungovala VSS, poprípade ma svoju výhodu ak bude na jazere mimoriadna udalosť a treba niekde odkloniť električky. Inak je to už len trápenie, ja osobne som cez víkend už očakával aj interval 1 hodina. Mám kolegu čo býva v Barci a električkou číslo 4 nešiel ani nepamätá pretože kde býva mu chodí linka 12. Proste električka v Barce zrejme budúcnosť (jedine ak by tam bol terminál kde by končili prímestské autobusy z Hanisky, Sene, Čane a podobne)
So štvorkou je len oštara, keďže jej interval je problém skĺbiť s čímkoľvek na akomkoľvek úseku. Ak by sa mala stavať trať do Barce dnes, nestavala by sa, trať už existuje, treba ju prevádzkovať. Ukončenie na stanici dáva väčší zmysel, než ťahanie linky s intervalom 15/30 na Havlíčkovu alebo na Botanickú.
Plus dúfam, že tak, ako možno zostane štvorka natrvalo odklonená na stanicu, tak zostane aj ponúkaný interval na Kuzmányho (linky 2+7) po predĺžení dvojky na Havlíčkovu.
Lenze tu nejde o prestupy a kolkokrat. Ved co mam z toho, ze prestupim raz, mozno ani raz, ale pojdem 50 min? To radsej prestupim 2x a pojdem 15 min.
A zaujimalo by ma, kolko tak ludi chodi z Jazera na Komenskeho, aby bol nutne potrebny priamy spoj aj pocas vyluky. Spojenie 6+9 je fajn, deviatka cez Moldavsku by bola zbytocna (ak teda ratame s tym, ze ostala by aj sestka).
Ved hej, max na MMM brikou a dalej? prestup na x2 .. teda tak ako som spomenul 2x prestup z jazera na Havličkou, či na Krajsky urad, či polikliniku Sever,,, keby ponechali L9 po skrátenu trasu MMM, alebo aspoň L19 ponechali po Važecku dalo by sa na ten smer aj max.s 1x prestupom,,,,
Pozrel som si nové CP pre električky. Kvitujem pridanie jedného spoja naviac v sedle pri L3 a L7. Na L6 budú premávať len vysokopodlažné električky? Kde sa stratili školské spoje na LR4?
Hm linka č 6 Stanica- Alejova - Jazero? L 9 zrušena? L 4 skrátená? Hm, neviem či lepší nápad nebol ten ako tu bolo napísne L9- jazero-Alejova, Moldavska, Kuzmániho - MMM ,, ? A L6 Stanica - Moldavska - (nasadenim KT) tam riešit prestup na X6 - ved dakety to tak bolo pri vyluke ak sa uzol Amfik robil,,, zvedavy budem ake bude teraz využitie L4 - skrátenej ?? Tam aj solo T6 bude veľa nasadit, nie Varia,, Už keď mohla sa opáčat na Botanickej záhrade,, či MMM, alebo ak "polepišť ludom" - tak urobit z nej nejaku "okružnu" L4 - Barca - južna trieda, NO, Moldavska, Alejova- Barca,, a s5 .. využilo by kapacitu vozidla viac ludi,, s kombináciou s 6 tak ako som písal by to bolo prilepšenie k X6 ,,, Dalšia vec L19 mohla byť ešte zachovana po Važecku,, zase pol jazera ak chce cestovať smerom niekde na Havličkovu či Komenskeho, musia využit 2x prestup,, (6+x6+x2) (xxx+19+x2) (7 +x6+x2) hm čo už električiek máme dosť, nevyužita kapacita a ešte sa trasy skracuju a linky rušia,,?
Nejde o stanicu, ide o to že L4 bola vyťažená maximálne tak v úseku Havlíčkova- NO. A 15 minútovy interval do Barce je fakt zbytočný. Teraz ju v tom vyťaženom úseku nahradí linka 2.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
veteran