Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tom393 #81921:
...alebo kým sa nepodarí postupne zrevitalizovať brownfield medzi Južnou triedou a traťou 169.
Reakcia na: veteran #81903:
Nástupná zastávka v obratisku L6 NMM by bola prospešná. Súhlasím.
S čím nesúhlasím je plánované TRVALÉ skrátenie/odklon L4 na stanicu. Po dávnejšom zrušení L1 je to zrušenie tradičnej trasy košickej ed. Význam spojenia Juh - Havlíčkova (alebo aspon NMM) je nasledujúci. Ked ide občan bývajúci na Južnej (aj nad Jazerom) do centra (nakúpiť, úrady, zábava...) , tak volí trasu električkou na NMM pešo zariadi všetko v centre a z NO sa vracia na Juh. Prípadne opačne. A NEMUSÍ PRESTUPOVAŤ na NO !
L4 na stanicu ? No dobre,ked už, prečo nie. ALE potom zaveďte len špičkovú prevádzku (alebo zrušte úplne) L3**, obnovte L1 po NMM alebo Havlíčkovu, zkrátte L9 k Amfiteátru.

**/ Z Jazera na stanicu predsa premáva autobus po nábreží a je to dokonca rýchlejšie. Nie ?
Reakcia na: afeno #81920:
Trať do Barce plnila svoj účel pokiaľ fungovala VSS, poprípade ma svoju výhodu ak bude na jazere mimoriadna udalosť a treba niekde odkloniť električky. Inak je to už len trápenie, ja osobne som cez víkend už očakával aj interval 1 hodina. Mám kolegu čo býva v Barci a električkou číslo 4 nešiel ani nepamätá pretože kde býva mu chodí linka 12. Proste električka v Barce zrejme budúcnosť (jedine ak by tam bol terminál kde by končili prímestské autobusy z Hanisky, Sene, Čane a podobne)
Reakcia na: veteran #81918:
Viac-menej súhlasim, avšak s tým "trať existuje, treba ju prevádzkovať" nie som až tak stotožnený
Vie mi niekto potvrdiť, resp. vyvrátiť že negarantované poradia na linke 6 cez týždeň budú tvorené súpravami T6?
Reakcia na: afeno #81916:
So štvorkou je len oštara, keďže jej interval je problém skĺbiť s čímkoľvek na akomkoľvek úseku. Ak by sa mala stavať trať do Barce dnes, nestavala by sa, trať už existuje, treba ju prevádzkovať. Ukončenie na stanici dáva väčší zmysel, než ťahanie linky s intervalom 15/30 na Havlíčkovu alebo na Botanickú.

Plus dúfam, že tak, ako možno zostane štvorka natrvalo odklonená na stanicu, tak zostane aj ponúkaný interval na Kuzmányho (linky 2+7) po predĺžení dvojky na Havlíčkovu.
Reakcia na: Rudyke902 #81906:
Od roku 2008 je prestupná tarifa, nie tieto bludy typu "odvsadial vsade"
A o tom o kolko viac by muselo byt vozkm ani nehovorim.
Reakcia na: Yogi616 #81909:
Malo by to takto uz ostat na trvalo.
Zastavovanie liniek 10, 18, 27, 36, 51, 54, RA5, N1 na oboch stanovištiach na Bruselskej: konečne, konečne, konečne ?
Reakcia na: Rudyke902 #81913:
Lenze tu nejde o prestupy a kolkokrat. Ved co mam z toho, ze prestupim raz, mozno ani raz, ale pojdem 50 min? To radsej prestupim 2x a pojdem 15 min.

A zaujimalo by ma, kolko tak ludi chodi z Jazera na Komenskeho, aby bol nutne potrebny priamy spoj aj pocas vyluky. Spojenie 6+9 je fajn, deviatka cez Moldavsku by bola zbytocna (ak teda ratame s tym, ze ostala by aj sestka).
Reakcia na: Yogi616 #81910:
Ved hej, max na MMM brikou a dalej? prestup na x2 .. teda tak ako som spomenul 2x prestup z jazera na Havličkou, či na Krajsky urad, či polikliniku Sever,,, keby ponechali L9 po skrátenu trasu MMM, alebo aspoň L19 ponechali po Važecku dalo by sa na ten smer aj max.s 1x prestupom,,,,
Reakcia na: Mat123 #81911:
R4 skolske spoje v plnom rozsahu budu od zaciatku VŠ semestra. NP spoje na 6ke budu, coskoro sa aj tu doplnia.
Pozrel som si nové CP pre električky. Kvitujem pridanie jedného spoja naviac v sedle pri L3 a L7. Na L6 budú premávať len vysokopodlažné električky? Kde sa stratili školské spoje na LR4?
Reakcia na: Rudyke902 #81906:
Ak by som šiel z Jazera na Havlíčkovu, asi idem brikou na NO a oditiaľ 2, 4.
Reakcia na: afeno #81904:
To čo si teraz dal? To nech ju potom nahradí aj po výluke.
Na L12 máme nové názvy zastavok: Hraničná = Barca, kultúrny dom, Boženy Slančíkovej Timravy = Barca, základná škola a Andraščíkova = Barca, kostoly ?
Neviete niekto, prečo L12 nejde cez Autocamping aj pri ceste do mesta? Je dôvodom nízka priepustnosť križovatky VSS pri odbočovaní doľava?
Hm linka č 6 Stanica- Alejova - Jazero? L 9 zrušena? L 4 skrátená? Hm, neviem či lepší nápad nebol ten ako tu bolo napísne L9- jazero-Alejova, Moldavska, Kuzmániho - MMM ,, ? A L6 Stanica - Moldavska - (nasadenim KT) tam riešit prestup na X6 - ved dakety to tak bolo pri vyluke ak sa uzol Amfik robil,,, zvedavy budem ake bude teraz využitie L4 - skrátenej ?? Tam aj solo T6 bude veľa nasadit, nie Varia,, Už keď mohla sa opáčat na Botanickej záhrade,, či MMM, alebo ak "polepišť ludom" - tak urobit z nej nejaku "okružnu" L4 - Barca - južna trieda, NO, Moldavska, Alejova- Barca,, a s5 .. využilo by kapacitu vozidla viac ludi,, s kombináciou s 6 tak ako som písal by to bolo prilepšenie k X6 ,,, Dalšia vec L19 mohla byť ešte zachovana po Važecku,, zase pol jazera ak chce cestovať smerom niekde na Havličkovu či Komenskeho, musia využit 2x prestup,, (6+x6+x2) (xxx+19+x2) (7 +x6+x2) hm čo už električiek máme dosť, nevyužita kapacita a ešte sa trasy skracuju a linky rušia,,?
Prešiel som všetky fotky T6 a nenašiel (možno prehliadol), také kde je električka vyfotená zo spodu. Mal by niekto?
Reakcia na: sc_ke_sk #81901:
Nejde o stanicu, ide o to že L4 bola vyťažená maximálne tak v úseku Havlíčkova- NO. A 15 minútovy interval do Barce je fakt zbytočný. Teraz ju v tom vyťaženom úseku nahradí linka 2.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.